مدیرعامل خانه طراحان گرافیک انقلاب پوسترهای «ادامه دارند هنوز...» را روایتی متفاوت از شهدای دفاع مقدس و همچنین ادای دین نسل جدید به مردان مقاومت دانست.
عباس صانعی، مدیرعامل خانه طراحان گرافیک انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد پوسترهای «ادامه دارند هنوز...» که این روزها شهر تهران به آنها مزین شده است، توضیح داد: سال قبل پروژه‌ای داشتیم با عنوان «جنگ، کار تا پیروزی» که عکس‌هایی از جهاد اقتصادی بود که در سطح شهر تهران نصب شد و آن پروژه به اینجا رسید که امسال پوسترهای «ادامه دارند هنوز...» را بسازیم. وی افزود: فضای کاری پوسترهای «ادامه دارند هنوز...» این‌گونه است که رزمنده‌های دفاع مقدس را در کنار کارگران قرار داده‌ایم تا کنار هم به آنچه نیاز امروز جامعه است؛ یعنی کار کردن درست دست یابیم.
وی به چگونگی اجرای پوسترهای «ادامه دارند هنوز...» نیز اشاره کرد و گفت:‌ پس از بحث‌ فراوان به این نتیجه رسیدیم که کار باید رئال باشد و عکاسی لازم دارد. نامه‌نگاری‌های لازم با شهرک سینمایی دفاع مقدس برای دریافت لباس انجام شد و بعد از تحویل گرفتن البسه در سه فاز عکاسی، تطبیق در آتلیه و چاپ و لی‌اوت کار انجام شد.

نسل امروز به مردان مقاومت ادای دین کرد