سالار عقیلی و رضا صادقی در کنار هم می‌خوانند
برج میلاد فردا چهارشنبه و پنجشنبه میزبان کنسرت «عشق من، ‌ایران من» به خوانندگی دو هنرمند مطرح موسیقی سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی است که این روز‌ها خود را برای این اتفاق بزرگ آماده می‌کنند. ویژگی این دو هنرمند که آنها را در یک کنسرت کنار هم نشانده این است که بیشتر آثار این دو خواننده در برگیرنده مضامین عشق به ایران، عشق به ایرانی و همچنین خواندن قطعات خاطره انگیز برای مردم است.
در این کنسرت سالار عقیلی خواننده موسیقی اصیل و رضا صادقی خواننده پاپ در کنسرتی مشترک به نام «عشق من، ایران من» قطعاتی اجرا کرده و در دو قطعه دوئت خوانی خواهند کرد.
رضا صادقی درباره برگزاری این کنسرت گفت: برگزاری این کنسرت را این طور می‌توانم تشبیه کنم که من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران که ما را کنار هم جمع کرده. من گیس مادر را شانه می‌زنم و ایشان چشمانش را سورمه می‌کشند.
سالار عقیلی هم درباره این کنسرت که توسط شرکت کانون ایران نوین و با همکاری شرکت عظیم شهر برگزار می‌شود، گفت: برای برگزاری این کنسرت ابتدا قرار بود ۴ خواننده در کنار هم به روی صحنه برویم که بعد از گفت‌وگویی که با رضا صادقی داشتیم تصمیم بر این شد که دو نفری این کنسرت را برگزار کنیم. من و رضا صادقی هر کدام به طور جداگانه به نام ایران و به عشق ایران در این کنسرت ترانه‌هایی که در سال‌های اخیر کار کرده‌ایم را می‌خوانیم.