حسین انتظامی،آخرین تغییر مدیریتی وزیر
حسین انتظامی نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.
علی جنتی در این حکم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده انتظامی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی آورده است: «با شناختی که اینجانب از توانایی‌های مدیریتی شما دارم به موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد رسانه‌ای در گسترش فعالیت‌های خبری و اطلاع رسانی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تامین آزادی‌های مطبوعاتی در چارچوب قانون، شکوفایی مطبوعات و نشریات داخلی و نظارت بر عملکرد رسانه‌های خارجی موفق و موید باشید.»
پیش از این و در دولت دهم محمد‌جعفر محمدزاده عهده‌دار این سمت بود.
حسین انتظامی متولد سال ۱۳۴۶ است و دکترای مدیریت استراتژیک دارد. از جمله آثار تالیفی او در زمینه ارتباطات و روزنامه‌نگاری می‌توان به کتاب‌های «روزنامه‌نگاری و روزنامه‎داری»، «مدیریت مطبوعاتی»، «دغدغه‌های امروز مطبوعات»، «نقطه» و «ناوبری وب» اشاره کرد.
از سمت‌های معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات و اطلاع‌رسانی می‌توان به مشاور رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی، رییس شورای سیاست‌گذاری گروه رسانه‌ای خبر، مدیرعاملی موسسه همشهری، مدیرمسوولی موسسه جام‌جم، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیات منصفه، عضو هیات مدیره انتشارات سروش، بنیاد اندیشه اسلامی و خانه روزنامه‌نگاران جوان اشاره کرد.