شماره‌ شهریورماه مجله‌ 24 با گفت‌وگوهای متفاوت درباره «دهلیز»
هفدهمین شماره‌ مجله‌ 24 (شماره‌ پیاپی 43) با پرونده‌‌ای درباره‌ فیلم دهلیز منتشر شد.
گفت‌وگوهای متفاوت بهرام عظیمی با رضا عطاران، فرزاد موتمن باهانیه توسلی، منصور ضابطیان با محمدرضا شیرخانلو، همایون اسعدیان با بهروز شعیبی و محمدمهدی عسگرپور با محمود رضوی بخشی از مطالب این پرونده‌ است. تصویر روی جلد این شماره از ۲۴ به مناسبت همین پرونده به عکسی از رضا عطاران، هانیه توسلی و محمدرضا شیرخانلو اختصاص یافته است.
در بخش سینمای ایران شماره‌ جدید مجله‌ ۲۴ علاوه بر مرور اخبار ماه و بازیگران ماه، مجموعه مطالبی درباره‌ فیلم‌های هیچ‌کجا هیچ‌کس، فرزند چهارم، گهواره‌ای برای مادر و هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند به‌همراه گفت‌وگوی احمد طالبی‌نژاد با پوران درخشنده منتشر شده است.
صفحات سینمای دنیای شماره‌ شهریور ماه مجله‌ ۲۴ به‌ پرونده‌ای‌ برای فیلم پیش از نیمه‌شب، آخرین فیلم از سه‌گانه‌ ریچارد لینکلیتر، اختصاص دارد. گفت‌وگو با ریچارد لینکلیتر، گفت‌وگوی مشترک با ژولی دلپی و ایتان هاوک، گزیده‌ای از نقد‌های خارجی به‌همراه یادداشت‌هایی از بهروز تورانی، مجید اسلامی و سعید عقیقی مهم‌ترین مطالب این پرونده‌ مفصل است. در این بخش از مجله مجموعه مطالبی درباره‌ جدیدترین فیلم‌های روی پرده‌ سینماهای دنیا هم به چشم می‌خورد.