فروش بیش از 90 عکس در یک نمایشگاه
اولین نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» با فروش بیش از 90 عکس در بخش نمایشگاهی و حراج شب گذشته در گالری آریا به کار خود پایان داد. روابط عمومی گالری آریا اعلام کرد:
در حالی‌که گالری آریا تجربه برپایی دو نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در حوزه نقاشی و تصویرسازی را در کارنامه داشت، با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند، نمایشگاه و حراج «عکس‌های کوچک» را برپا کرد و توانست با استقبال مخاطبان در بازدید و خرید آثار روبه‌رو شود؛ به طوری‌که فروش بیش از ۹۰ عکس در بخش حراج و نمایشگاه نیز تاییدی بر استقبال مخاطبان است.
این نمایشگاه که از ۲۲ مردادماه افتتاح شد، شب گذشته به کار خود پایان داد؛ در حالی‌که به گفته مدیر گالری عکس‌ها تا روز سه‌شنبه روی دیوار گالری باقی خواهد ماند و امکان بازدید از آن وجود دارد. نمایشگاه عکس‌های کوچک با فروش تاثیرگذار ۸۲ اثر از ۷۵ عکاس در بخش نمایشگاهی و فروش ۱۰ اثر در بخش حراج تجربه جدیدی در نمایش و فروش عکس را به نمایش گذاشت.
در این نمایشگاه که از هر اثر سه تیراژ ارائه شده است و قیمت آثار بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، از هنرمندانی چون پرهام تقی اف و شادی قدیریان سه تیراژ از عکس‌هایشان و از آرمان استپانیان، غزاله هدایت، حامد فرهنگی و گلاویژ مقدم ۲ تیراژ از عکس‌هایشان به فروش رفت که پیشتازان این بخش نام گرفتند. همچنین در بخش حراج که تا روز آخر نمایشگاه تمدید شد عکس‌های آرمان استپانیان پیشتاز شد که یکی با ۱۲ پیشنهاد و دیگری با ۱۰ پیشنهاد به فروش رسید.