رضا کیانیان با اسب به صحنه می‌آید
آتیلا پسیانی در نشست خبری نمایش «عرق خورشید، اشک ماه» به استفاده از یک اسب در صحنه نمایش و بازی 20 کودک در کنار رضا کیانیان، علیرضا خمسه و خسرو پسیانی اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، آتیلا پسیانی طراح و کارگردان این اثر نمایشی درباره جدیدترین کارش توضیح داد: رضا کیانیان، علیرضا خمسه و خسرو پسیانی سه بازیگر این نمایش هستند که در کنارشان ۲۰ کودک نیز در کار بازی می‌کنند که فعلا ترجیح می‌دهم درباره حضورشان در صحنه صحبت نکنم. پسیانی درباره انتخاب عوامل و گروه بازیگران توضیح داد: ما در قالب یک گروه کار می‌کنیم. ما در صحنه نمایش قرار است یک اسب داشته باشیم که برای رضا کیانیان که یک فرمانده اسپانیایی است استفاده می‌شود. در حال حاضر داریم موقعیت حضور این اسب را روی صحنه بررسی می‌کنیم. درواقع در حال بررسی هستیم که حضور این اسب در صحنه نمایش با کمترین اشتباه انجام گیرد.
وی درباره حضور علیرضا خمسه در نمایش توضیح داد: این نمایش اثری به دور از طنز است، اما خمسه طنازی‌های خودش را دارد ولی نقشش طنز نیست. بازگشت بازیگرانی چون کیانیان و خمسه و حتی خود من به عرصه تئاتر فقط نیازمند واکسن یادآوری است، چون تئاتر و صحنه نمایش در ذهن این افراد جاری است.