مجموعه تئاتر شهر این روزها فاز دوم بازسازی خود را سپری می‌کند، ولی در این فاز، بازسازی و تغییرات مدنظر رییس جدید مجموعه در دفتر خود باعث شده تا سالن کنفرانس تئاتر شهر به اتاق ریاست تبدیل شود و اسباب و وسایل دفتر مدیریت در راهرو و سالن کنفرانس قرار گیرند.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تئاتر شهر در دوره‌های مختلف میزبان مدیرانی بوده است که هر کدام بعد از حضورشان در این مجموعه تغییراتی را به صلاحدید خود انجام داده‌اند. زمانی انبار گازوئیل مجموعه تبدیل به سالن تئاتر می‌شود، زمانی کارگاه دکور و لباس تئاتر شهر تعطیل می‌شود، زمانی سالن تمرین به کافه‌تریا تبدیل می‌شود و....
مجموعه تئاتر شهر در برهه‌ای از زمان به بهانه بازسازی با تغییراتی مواجه شد که بعدها کارشناسان امر اعلام کردند، برخی از این تغییرات نه‌تنها به نفع مجموعه نبوده است، بلکه آسیب‌هایی را هم به همراه داشته است. یکی از این آسیب‌ها از بین رفتن وضعیت آکوستیک سالن‌های تئاتر این مجموعه بود.
با نگاهی به پیرامون مجموعه تئاتر شهر شاهد آن هستیم که سر در ورودی‌های مجموعه آسیب‌هایی دیده است و نمای مجموعه همچنان در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد. همچنین فضای مدنظر برای تبلیغ نمایش‌های متقاضی اجرا در سالن قشقایی و کارگاه نمایش و آثار دیگر نمایشی در ضلع جنوبی مجموعه، فضای مناسب و در خور تئاترشهر به عنوان مکانی فرهنگی و هنری نیست.
شاید برطرف کردن این معایب و مشکلات از طریق یک نهاد یا ارگان میسر نباشد و حل این معضلات نیازمند رایزنی با سازمان‌ها و نهادهای دیگر است و ریاست مجموعه تئاتر شهر این اقدامات را به صورت موازی انجام می‌دهد.
کارنامه مدیریت اتابک نادری در تماشاخانه سنگلج، کارنامه درخشان و قابل قبولی است و در حال حاضر که این مدیر تئاتری ریاست مجموعه تئاتر شهر را عهده‌دار است، انتظار می‌رود روند بازسازی و برطرف کردن معضلات و مشکلات قلب تپنده تئاتر ایران با دقت نظر بیشتری انجام شود.