«خشکسالی و دروغ» تئاتر برگزیده سال
جشن کانون ملی منتقدان تئاتر که با معرفی برگزیدگان تئاتر در سال 91 همراه بود، شامگاه 2 شهریور ماه در تالار «قشقایی» مجموعه‌ «تئاتر شهر» برگزار شد.
به گزارش «ایسنا» در این مراسم ، کارت افتخاری این کانون به میرجلال‌الدین کزازی استاد زبان و ادبیات فارسی و فرزان سجودی نویسنده و استاد زبان‌شناسی و نشانه‌شناسی اهدا شد. در بخش پایانی مراسم برگزیدگان کانون ملی منتقدان تئاتر در بخش‌های مختلف در سال ۹۱ معرفی شدند. منتقد برگزیده: امید بی‌نیاز، عکاس برگزیده: اختر تاجیک، چهره‌پرداز برگزیده: افسانه قلی‌زاده برای نمایش «خرس»، طراح صحنه برگزیده: منوچهر شجاع برای نمایش «هملت» و «ترن». بازیگران زن برگزیده: شیوا مکی‌نیا برای نمایش «شب روی سنگ فرش خیس»، بازیگر مرد، برگزیده: دانیال حکیمی برای نمایش «پلکان». دانیال حکیمی در صحبتی کوتاه گفت: خیلی خوشحالم که از طرف منتقدان محترم که بسیار نکته‌سنج و ریزبین هستند، این جایزه را می‌گیرم. امیدوارم در کارهای بعدی هم منتقدین به من نگاه داشته باشند. نمایشنامه‌نویس برگزیده: سید محمد مساوات برای نمایشنامه «بازی‌خانه قیاس‌الدین مع الفارق»، کارگردان برگزیده: حمید رضا نعیمی برای نمایش «درخشش در ساعت مقرر».
در جشن کانون ملی منتقدان تئاتر، نمایش کودک و نوجوان برگزیده: قصه تاج عروس خالق خروس (احمد سلیمانی) و نمایش برگزیده: خشکسالی و دروغ کار محمد یعقوبی معرفی شد.