افتتاح سینما «تک» خانه هنرمندان با حضور کیارستمی
سینما «تک» خانه هنرمندان عصر دوشنبه 28 مرداد ماه با نمایش فیلم «جاده» به کارگردانی عباس کیارستمی در سالن استاد «فریدون» ناصری افتتاح شد.
به گزارش «ایسنا» در این مراسم مجید سرسنگی مدیر خانه هنرمندان با تشکر از زحماتی که برای برپایی این سالن انجام شده است، گفت: از دو سال و نیم قبل با توجه به ماهیت خانه هنرمندان تلاش زیادی صورت گرفت تا این مرکز در همه زمینه‌های هنری فعال باشد.
سرسنگی افزود: ایجاد سینما «تک» در خانه هنرمندان در راستای برنامه‌هایی بود که برای متوازن کردن هنر انجام شد. وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم «سینما‌تک» مامنی باشد برای آثاری که کمتر جایی برای عرضه شدن دارند. همچنین کیوان کثیریان مدیر «سینما تک» در سخنان کوتاهی بیان کرد: قصد داریم این «سینما تک» یک پاتوق برای فیلم خوب دیدن و حرف خوب زدن درباره سینما باشد.
در پایان این مراسم فیلم «جاده» ساخته عباس کیارستمی نمایش داده شد، ولی این کارگردان که در سالن حضور داشت هیچ صحبتی برای حاضران نکرد. در سالن «سینما‌تک» خانه هنرمندان ایران که تماشاگران زیادی حضور پیدا کرده بودند، هنرمندان دیگری از جمله محمد متوسلانی، محمدرضا اصلانی، سیف‌الله صمدیان نیز حضور داشتند.