فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی پس از یک هفته تاخیر در اکران نوروزی و نبود تبلیغات توانست روزهای پنج شنبه و جمعه به فروش ۱۰ میلیونی دست یابد و فروش کل خود را در تهران به ۱۷۵ میلیون برساند.

همچنین این فیلم در شهرستان فروش ۲۵ میلیونی داشته و توانسته نظر مخاطبان به خصوص جوانان را به خود جلب کند.

همچنین جانشین مدیرتولید فیلم سینمایی «ملکه» از اکران این فیلم پس از «تهران ۱۵۰۰» در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

حامد حسینی جانشین مدیرتولید فیلم سینمایی «ملکه» در توضیح جزئیات اکران این فیلم به خبرگزاری مهر گفت: بنیاد سینمایی فارابی در توافقی با شرکت فدک فیلم پخش «ملکه» را به سعید سعدی سپرده و قرار است پس از پایان اکران فیلم «تهران ۱۵۰۰» در گروه سینما استقلال نمایش داده شود.

وی در ادامه افزود: قرارداد اکران این فیلم در گروه سینمایی استقلال بسته شده و تیزر و پوستر آن هم برای اکران عمومی آماده شده است.

حسینی درباره موفقیت این فیلم در اکران عمومی گفت: فیلم سینمایی «ملکه» به گفته کارشناسان از جمله فیلم‌هایی است که قشر روشنفکر جامعه با آن ارتباط برقرار می‌کند و نگاه متفاوتی به جنگ دارد.

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمد باشه‌آهنگر پیش از این قرار بود عید فطر سال ۹۱ اکران شود. پس از لغو این تاریخ، اکران فیلم به آذرماه موکول شد. به دلایل حواشی که در اکران فیلم «من مادر هستم» پیش آمد سرمایه‌گذار از اکران این فیلم در آن زمان انصراف داد. همچنین قرار شده بود بخشی از درآمد این فیلم در گیشه به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص داده شود.