بهنام بهزادی: حوزه هنری و شهرداری قدرت  دارند به اکران جهت دهند

بهنام بهزادی که در حال حاضر فیلم جدیدش، قاعده تصادف روی پرده سینماها است درباره شرایط اکران گفت: نهادهایی مانند حوزه هنری و شهرداری این قدرت را دارند که به اکران آن طور که خود می‌خواهند جهت دهند. با این شرایط فیلمی مستقل به نام «قاعده تصادف» در رقابت جایی ندارد. این فیلم با احترام به بیننده و پرهیز از سطحی‌نگری توجه مخاطب را جلب می‌کند.

به گزارش کافه سینما، کارگردان فیلم سینمایی «قاعده تصادف» در گفت‌وگو با خبرگزاری نسیم افزود: مشکلی که در اکران «قاعده تصادف» به وجود آمده و باعث شده این فیلم حتی نصف فیلمی که همزمان با آن اکران شده هم سینما نداشته باشد به این برگردد که نهادهایی مانند حوزه هنری و شهرداری این قدرت را دارند که به اکران آن طور که خود می‌خواهند جهت دهند.

بهزادی همچنین گفت: به جز تعداد سینماها، امکانات سخت‌افزاری آثاری که حمایت نهادهایی مانند حوزه هنری را دارند، به شدت بیشتر از محصولات مستقل است. کافی است به امکانات تبلیغی محصولات این چنینی نگاه کنید تا بفهمید معنای رقابت، وارونه شده است. بهزادی در پایان حرف‌هایش را اینگونه خاتمه داد: با این همه اگر به نسبت سینماهایی که در اختیار داریم به مقایسه بپردازیم، می‌بینیم فیلمی مانند «قاعده تصادف» با احترام کامل به مخاطب توانسته توجه طیف مخاطب حرفه‌ای را به خود جلب کند.