حبیب رضایی و هانیه توسلی «قرار» در پاییز

سیامک احصایی که سال گذشته نمایش «قرار» را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کرده بود از اجرای عمومی این نمایش در فصل پاییز خبر داد. این کارگردان تئاتر به ایسنا گفت: نمایش «قرار» پاییز امسال در تالار حافظ اجرا خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق اجرای آن مشخص نشده است.

احصایی که این نمایش را با بازی حبیب رضایی و هانیه توسلی در جشنواره تئاتر فجر اجرا کرده بود، افزود: در حال حاضر تصمیم دارم نمایش را با همان بازیگران و همان گروه اجرای عمومی کنم، مگر آنکه زمان اجرای ما مشکلی برای اعضای گروه پیش بیاید.

او که در جشنواره تئاتر فجر نمایش‌اش را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود،‌درباره تغییر سالن اجرای این نمایش در اجرای عمومی توضیح داد: هر دو تالار حافظ و سمندریان برای اجرای ما مناسب هستند، اما از آنجا که بنیاد رودکی پیشنهاد اجرای این نمایش را در تالار حافظ مطرح کرد برایم زیباتر بود به دعوت آنها نمایشم را در تالار حافظ اجرا کنم. ضمن اینکه این تالار به دلیل شکل صحنه و جایگاه صندلی تماشاگران مناسب نمایش ما است و از سوی دیگر تجربه‌ای در این تالار نداشتم و حالا دوست دارم تالار «حافظ» را هم تجربه کنم.

نمایش «قرار» که متن آن را طلا معتضدی نوشته داستانی ساده و عاشقانه دارد که با طراحی و کارگردانی سیامک احصایی اجرا می‌شود. در اجرای این اثر نمایشی لیلا مدن‌پور، آرش فصیح، سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش به عنوان آهنگساز و محمدرضا حسین‌زاده به عنوان مدیر تولید همکاری دارند. هانیه توسلی به خاطر بازی در این نمایش که در بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، جایزه بازیگری زن را دریافت کرد.