احسان علیخانی و آزاده نامداری ان‌شاءالله به‌زودی!

مدیر شبکه دو سیما درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده در زمینه غیبت حاشیه‌ساز و چندماهه احسان علیخانی و آزاده نامداری از اجرا در این شبکه، توضیحاتی ارائه کرد. در ماه رمضان امسال کمرنگ شدن حضور دو تن از مجریانی که آخرین‌بار از آنتن شبکه دو دیده شده بودند یعنی احسان علیخانی و آزاده نامداری هم باعث انتشار شایعاتی درباره احتمال ممنوع‌التصویری این دو شد. در گفت‌وگویی کوتاه با علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو درباره این حواشی سوال کردیم.

سوال من درباره مجریانی است که دیگر روی آنتن دیده نمی‌شوند. مثل احسان علیخانی که سال تحویل شاهد آخرین اجرایش بودیم و آزاده نامداری که بعد از اتمام زود هنگام «جمع ما»، آخرین بار در «خانومی که شما باشی» در ایام نوروز دیده شد...

بخشی‌زاده: به زودی آنها را در تلویزیون خواهید دید.

دقیقا چه زمانی؟

ان‌شاءالله به زودی!

در گفت‌وگوهایی که با آقای سعید اشناب مشاور شما داشتم، ایشان از ساخت مجموعه مستندی توسط احسان علیخانی خبر دادند. این خبر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت اما بعدا از طرف علیخانی تکذیب شد. موضوع چیست؟

قرار است این مجموعه ساخته شود. ان‌شاءالله به زودی مستند زیبایی از احسان علیخانی خواهید دید. در واقع هم شاهد اجرای او خواهیم بود و هم مردم از تهیه‌کنندگی‌اش به زودی بهره می‌برند.