معادی و کوثری در نمایش محمد یعقوبی روی صحنه می‌روند

نمایش «برهان» به کارگردانی محمد یعقوبی از ۱۹ آذرماه با بازی معادی، سرابی، کوثری و کیخایی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. به گزارش مهر سرپرست گروه «تئاتر این روزها» درباره جدیدترین اثر نمایشی این گروه در سال جاری گفت: قرار است از ۱۹ آذرماه نمایش «برهان» نوشته دیوید آودورن را در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به صحنه ببریم. البته در حال بازنویسی اثر هستم و تغییراتی را در آن ایجاد خواهم کرد.

یعقوبی درباره گروه بازیگری این نمایش افزود: در این نمایش به دلیل تجربه خوبی که با گروه بازیگران نمایش «خشکسالی و دروغ» یعنی پیمان معادی، باران کوثری، علی سرابی و آیدا کیخایی داشتیم از همان گروه بازیگری استفاده می‌کنم. البته نمایش «برهان» هیچ شباهتی به نمایش «خشکسالی و دروغ» ندارد.

این نمایشنامه نویس با سابقه تئاتر ایران درباره نمایشنامه «برهان» و داستان آن گفت: این نمایشنامه در سال ۲۰۰۲ برنده جایزه پولیتزر شده و در سال ۲۰۰۵ نیز فیلمی از روی آن ساخته شده است. امیرحسین طاهری نیز برای ترجمه نمایشنامه «برهان» برنده جایزه جشنواره انتشارات افراز شده است. «برهان» به زندگی یک پروفسور و دختر و شاگردش می‌پردازد.