هنرمندان در هزارتوی نظارت و ارزشیابی تئاتر سرگردانند!

سرانجام با وجود اما و اگرهای فراوان و پس از چندین روز انتظار نمایش «آتنیگونه» به کارگردانی همایون غنی‌زاده مجوز ‌اجرا گرفت.

همایون غنی‌زاده به ایسنا گفت: شب گذشته ۱۴ شهریور نمایش ما بازبینی شد و بالاخره اجرا گرفتیم. به گفته او، این نمایش از ۱۵ شهریور تا ۲۰ شهریور هر شب در دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش «آنتیگونه» به دلیل حضور بازیگران خارجی این نمایش در پروژه‌های مختلف تئاتری و تصویری در کشور استونی تنها به مدت ۵ روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خواهد داشت. غنی‌زاده این نمایش را با گروهی از بازیگران استونی اجرا می‌کند و آتیلا پسیانی تنها بازیگر ایرانی این نمایش است.

به گزارش ایسنا،‌نمایش «آنتیگونه» با بالانویس فارسی اجرا می‌شود و روز شنبه نیز اجرا خواهد داشت.

نمایش «آنتیگونه» به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و علاوه بر کاندیداتوری دریافت جایزه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

طی اخباری که در بهار سال جاری منتشر شد قرار بود نمایش «آنتیگونه» از اواسط مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر در قالب اجرای عمومی به صحنه برود و طبق اعلام کارگردان گروه قرار بود از نیمه اجراهای عمومی آتیلا پسیانی جایگزین یکی از بازیگران خارجی نمایش شود.