«صد سال به این سال‌ها» به فیلم کوتاه تبدیل می‌شود؟

فیلم «صدسال به این سال‌ها» هشت بار اصلاحیه خورد و زمان آن از ۱۲۰ دقیقه به ۸۰ دقیقه رسید.

مرتضی شایسته تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم «صد سال به این سال‌ها» گفت: پیشنهاد خرید فیلم به آقای شمقدری داده شد و سازمان سینمایی در حال بررسی خرید فیلم است. وی اظهار کرد: فیلم «صد سال به این سال‌ها» هشت بار اصلاحیه خورد و زمان آن از ۱۲۰ دقیقه به ۸۰ دقیقه رسید و باز می‌گویند باید اصلاحاتی در آن انجام شود. شایسته در ادامه تصریح کرد: فکر می‌کنم آقای شمقدری می‌خواهند این فیلم را تبدیل به فیلم کوتاه کنند و تا الان موفق شده‌اند.

وی در خصوص استقبال مردم از فیلم «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» گفت: استقبال مردم از این فیلم نشان داد اگر سناریو، کارگردان و عوامل خوب در یک فیلم به کار گرفته شود مردم به درستی از آن استقبال می‌کنند.

تهیه‌کننده فیلم «شیش و بش» اظهار کرد: کارگردانانی که در سال ۳ فیلم می‌سازند نباید انتظار چنین استقبالی از فیلم خود را داشته باشند زیرا فردی مانند طهماسب پس از چند سال به یک سوژه مورد نظر رسید و الان نتیجه کار خود را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تهیه‌کنندگان نباید حرص زیاد کارکردن داشته باشند بلکه باید به دنبال کار خوب و با ارزش باشند و کاری که انجام می‌دهند استاندارد سینمایی را داشته باشد.

شایسته تصریح کرد: من به سوپراستارسازی یا کارگردان سالاری معتقد نیستم بلکه معتقدم عوامل و سناریو خوب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.