اجرای «کلمه، سکوت، کلمه» با حضور علی نصیریان آغاز شد

علی نصیریان بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر در مراسم آغاز اجرای نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» گفت: خیلی خوب است که تئاتر به حرکت خود ادامه می‌دهد و جوان‌تر‌ها در این عرصه به فعالیت می‌پردازند. به گزارش فارس، در مراسم افتتاحیه «کلمه، سکوت، کلمه» نوشته دیوید آیوز و کارگردانی مائده طهماسبی، زنگ آغاز این نمایش توسط علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون در تماشاخانه ایرانشهر نواخته شد.

نصیریان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد استاد حمید سمندریان گفت:‌ خیلی خوب است که اهالی تئاتر به راه خود ادامه می‌دهند و جوان‌ترها در این عرصه به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: جای آقای سمندریان بسیار خالی است؛ انتظار داشتم در این مراسم خانم هما روستا نیز حضور پیدا می‌کردند.

براساس این گزارش، در این مراسم هنرمندانی همچون سروش صحت، فلامک جنیدی، مریم معترف، داریوش مودبیان، گلاب آدینه، طناز طباطبایی، فروغ قجابگلی، قاسم زارع و جمشید گرگین حضور داشتند.

به گزارش فارس، «کلمه، سکوت، کلمه» نمایشی بر اساس سه نمایشنامه نوشته «دیوید آیوز» با دراماتورژی «فرهاد آئیش» است که در آن علاوه بر آئیش بازیگرانی چون مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرشته صدرعرفایی، سعید چنگیزیان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، شبنم فرشادجو، مهسا طهماسبی، سهیل پیغمبری و امیر صارمی نقش‌آفرینی می‌کنند.