عزت‌الله انتظامی: دلم پر می‌زند به کمک زلزله‌زدگان بشتابم

عزت‌الله انتظامی گفت: حدود یک ماه باید در خانه باشم تا دوران نقاهت عمل جراحی پایم سپری شود. آقای بازیگر سینمای ایران که هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکشنبه گذشته در بیمارستان پارسیان بستری شدم و پای چپم را که اصلا نمی‌توانستم از آن استفاده کنم تحت عمل جراحی قرار گرفت و جمعه از بیمارستان مرخص شدم.

وی افزود: با توجه به اینکه در عمل قبلی که روی پای راستم انجام شد افراد زیادی به زحمت افتادند و به بیمارستان مراجعه کردند این بار تصمیم گرفتم به کسی خبر ندهم و حتی همسرم هم خبر نداشت و فکر می‌کرد برای چکاپ در بیمارستان حضور دارم و تنها ایرج راد و محمدحسن پزشک از عمل پایم خبر داشتند.

انتظامی با اظهار رضایت از عمل انجام شده اظهار کرد: دکتر اسدی مدیر عامل بیمارستان پارسیان زحمت زیادی متحمل شد و بزرگوارانه همه کارها را به خوبی انجام داد و خوشبختانه پای چپم به حرکت افتاده و به راحتی حرکت می‌کنم و دوران نقاهت را باید همراه با آب‌درمانی سپری کنم.

آقای بازیگر سینمای ایران در پایان سخنانش در حالی که با بغض صحبت می‌کرد با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی گفت: با دیدن این تصاویر بسیار غصه خوردم و دلم پر می‌زند تا به کمک آنها بشتابم، اما متاسفانه نمی‌توانم.