بخوانید و با یک عکس خواننده شوید!

ترانه‌های بارانی، آلبوم رایگان برای خوش صداها منتشر می‌کند!

طرح ترانه‌های بارانی با حمایت شرکت‌های بزرگ و برند در ایران برای تولید آلبوم به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش فارس وی با بیان اینکه از کل کشور ۱۵ نفر در این طرح پذیرفته می‌شوند، تصریح کرد: با اعلام فراخوانی در روزنامه‌ها از کسانی که به صورت حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای خواننده هستند برای شرکت در این طرح دعوت می‌شود.

مسوول طرح ترانه‌های بارانی با بیان این مطلب افزود: افراد شرکت‌کننده باید با ارسال قطعه‌ای که خوانده‌اند به دفاتر تعیین شده و پس از تایید، برای آزمون نهایی در تاریخ‌های که مشخص و اطلاع رسانی می‌شود، اقدام کنند.

وی ادامه داد: به غیر از استودیوهای بوستان، جام جم و تهی‌جان، استودیوی صدای باران در اصفهان که جزو دفاتر شرکت‌کننده در این طرح هستند، مسوولیت معرفی این ۱۵ نفر پس از انجام آزمون‌ها را به عهده دارند.

یارعلی با اشاره به اینکه هدف، معرفی کسانی است که صدای خوشی دارند، اضافه کرد: افرادی که تاکنون شرایط انتشار آلبوم نداشته یا موقعیتی برای این کار پیش نیامده می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی این کار را یک حرکت فرهنگی دانست و افزود: این کار علاوه بر کاهش هزینه‌ برای ترانه‌سراها، سعی شده تا با اجرای این طرح، سبک‌های جدیدی از آلبوم‌ها وارد بازار شوند و از حالت فعلی یکنواختی در آلبوم‌های موجود خارج شود.

مسوول طرح ترانه‌های بارانی، این طرح را عاملی در کاهش هزینه‌های بالای تولید موسیقی دانست و تاکید کرد: برآورد هزینه‌های بالای موسیقی یکی از عوامل رو آوردن افراد به استودیوهای زیرزمینی و غیرمجاز و تولید آلبوم‌های بدون مجوز است که از طریق سایت‌ها و شبکه‌های غیرمجاز ماهواره‌ای پخش می‌شود.

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: اجرای طرح ترانه‌های بارانی که در چارچوب قوانین کشور است، خواننده‌های گمنام را از طریق رسانه‌های ملی و ایرانی معرفی می‌کند.