صفحه شخصی اسدا... نیک‌نژاد در سایت IMDB
اسدا... نیک نژاد گفت: شما می‌توانید من را برای این کارها مورد سرزنش قرار دهید. این کارها در زمان شور فعالیت من در هالیوود اتفاق افتاده است.

در این میان ممکن است پای انسان لیز خورده باشد. البته شما برای قضاوت باید کل کارهای مرا باهم ببینید.
به گزارش فارس، «اسدالله نیک‌نژاد» کارگردانی است که سال‌ها پیش به هالیوود رفته و در آنجا کار فیلمسازی را در رده‌های مختلف پیگیری کرده است. او هم‌اینک قرار است فیلمی را به نام لاله با هزینه‌ای بالغ بر ۵ تا ۷ میلیارد تومان بسازد. اینها تقریبا تمام مواردی است که مخالفان پروژه لاله درباره آن سخن می‌گویند. آنها معتقدند چطور نیک‌نژادی که سابقه ساخت فیلم‌هایی با صحنه‌های برهنگی دارد قرار است برای نشان دادن زن ایرانی به جهان فیلم بسازد و چرا با این همه سوژه او کسی را انتخاب کرده که نماینده زن ایرانی نیست.
خبرگزاری فارس به جهت دنبال کردن رسالت اطلاع‌رسانی خود و برای شفاف‌تر شدن موضوعی که همه ابعاد آن هنوز به قدر کافی شفاف نشده، گفت‌وگویی را با اسدالله نیک‌نژاد انجام داده است. اسدالله نیک‌نژاد درباره شبهاتی که در کارنامه‌‌اش وارد شده است در پاسخ به این سوال که «شما در آثاری فعالیت کردید که چه به لحاظ تهیه‌کننده، تولید و پس‌تولید، با برهنگی بازیگران همراه بوده و با کارگردانی به نام آقای «زلمان کینگ» فعالیت کردید که در خلق صحنه‌های برهنگی تبحر خاصی دارد» گفت: در طول 22 سال فعالیت رسمی من در هالیوود 3- 4 فیلم که شما نام بردید در کارنامه استودیویی بنده و نه در کار تخصصی بنده وجود دارد. آقای کینگ بیش از 100 فیلم تولید کرده، فقط برای این چند کارش به استودیوی ما مراجعه کرده است و متاسفانه این چند کار در کارنامه استودیوی بنده قرار دارد.
نیک‌نژاد در ادامه درباره اینکه در تولید یک فیلم ‌که برهنگی را نشان می‌دهد حضور داشته یا نه گفت: کمپانی که من مدیریت آن را داشتم، کار «پست پروداکشن» (پس‌تولید) را انجام می‌داد‌. تخصص من در زمینه آن مقطع کار بوده است؛ زیرا این آدم‌ها در هالیوود تعدادشان کم است و من در تهیه این ایده و فکر نقشی نداشتم. تهیه‌کننده اصلی فیلم نمی‌تواند به خاطر تخصصی بودن هر یک از بخش‌های تولید فیلم به تمام کارها نظارت داشته باشد، بنابراین تهیه‌کننده‌های دیگری را که زیرمجموعه بخش تهیه‌کنندگی محسوب می‌شوند، در هر یک از بخش‌های ساخت فیلم قرار می‌دهد تا تولید فیلم به سرانجام برسد.