وعده عملی نشده شبکه آموزش

با گذشت پنج ماه از وعده مسوولان شبکه آموزش مبنی‌بر ساخت آیتم‌های کوتاه نمایشی توسط کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، ضیاءالدین دری و محمدرضا ورزی برای پخش در ماه رمضان، قائم مقام این شبکه در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرد. به گزارش مهر، ۲۲ اسفندماه سال گذشته بود که اسرافیل علمداری قائم‌مقام شبکه آموزش در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های گوناگون اعلام کرد این شبکه یک مجموعه نمایشی در قالب آیتم‌های کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، ضیاءالدین دری، محمدرضا ورزی و... تولید و پخش می‌کند.

با این حال تا به امروز هنوز خبری از ساخت این مجموعه که وعده پخش آن در ماه رمضان داده شده بود، منتشر نشده است.

در این زمینه علمداری به مهر گفت: تکلیف این مجموعه هنوز مشخص نیست. نویسنده‌ها مشغول نگارش هستند و مشخص نیست چه زمانی این امر به پایان می‌رسد. وی پاسخ به این سوال که چرا وعده پخش مجموعه در ماه رمضان عملی نشده را به کارگردانان مجموعه واگذار کرد.

قائم مقام شبکه آموزش پیش از این و در همان نشست خبری علت انتخاب محمدرضا شریفی‌نیا به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال را اشراف فراوان او به کار و تبحرش در دعوت از بازیگران و کارگردانان مطرح معرفی کرده بود که شبکه آموزش را ترغیب کرده است.