پاسخ کارگردان و سرمایه‌گذار «همه‌چی‌آرومه» به اعتراض یک خواننده

سرمایه‌گذار و کارگردان فیلم «همه چی آرومه» به اعتراض حمید طالب‌زاده مبنی بر استفاده از ترانه‌اش در این فیلم پاسخ دادند. علی اسد‌زاده سرمایه‌گذار این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا گفت: قطعا وزارت ارشاد این فیلم را دیده و متوجه شده ربطی به آهنگ بدون مجوز آقای طالب‌زاده ندارد و حتی بخش کوچکی هم از این ترانه در فیلم استفاده نشده است. اسدزاده ادامه داد: نام فیلم هم قطعا در اختیار ایشان نیست که بخواهند نسبت به آن واکنش نشان دهند و اگر ایشان دنبال مجوز گرفتن هستند بهتر است بهانه‌های دیگری برای مصاحبه کردن پیدا کنند.

همچنین مصطفی منصوریار کارگردان این فیلم هم گفت: اگر می‌دانستم خواننده منتسب به ترانه‌ای که امروز نام نخستین فیلم سینمایی‌ام است این قدر ناآگاهانه و صرفا برای آویزان شدن به جریان این فیلم برای دریافت مجوز فعالیتش، بدون دیدن حتی پلانی از فیلم، سخن می‌گوید هیچ گاه نام این فیلم را «همه چی آرومه» نمی‌گذاشتم. کاش ایشان فیلم را می‌دید تا متوجه می‌شد در فیلم از ترانه‌اش هیچ استفاده‌ای نشده است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام پخش‌کننده فیلم «همه‌چی‌آرومه»، این فیلم در سه روز اول اکرانش در ۱۵ سینما، ۲۴ میلیون تومان فروش داشته است.