انتقاد امین تارخ و جواد اردکانی از نحوه اجرای برنامه «هفت»

امین تارخ و جواد اردکانی از جمله میهمانان جمعه‌شب «هفت» بودند که به نحوه اجرای برنامه و به خصوص تخصیص زمان برای صحبت‌هایشان اعتراض داشتند. به گزارش شبکه ایران برنامه جمعه شب «هفت» در دو مرحله یک بار در ابتدا و به هنگام اجرای ویژه برنامه «خسرو شکیبایی» و بار دوم در انتها و به هنگام نقد و بررسی فیلم «شور شیرین» با انتقاد میهمانان روبه‌رو شد. در بخش اول این امین تارخ بود که از زمان تخصیص یافته برای ویژه برنامه شکیبایی گلایه کرد و در بخش انتهایی هم جواد اردکانی کارگردان «شور شیرین» به کمبود وقت معترض شد.

امین تارخ در حال حرف زدن درباره شکیبایی بود که مجری «هفت» از او خواست به علت کمبود وقت صحبت‌هایش را خلاصه کند. همین امر ناراحتی تارخ را موجب شده و وی گفت: «اشتباه کردم دعوت هفت را پذیرفتم. سه نفر را دعوت می کنید که بیایند و راجع به یک بزرگواری مثل شکیبایی صحبت کننداما به محض اینکه سه تا سوتیتر خوانده می‌شود می‌گویید وقت تمام شده! با این وضع بهتر است یک نفر را دعوت کرده و مفصل درباره موضوع با او صحبت کنید.»

جواد اردکانی هم بعد از انتقادات مسعود فراستی به «شور شیرین» می خواست پاسخ او را بدهد که با مساله کمبود وقت مواجه شد. وی نیز با ناراحتی گفت: «باید به من وقت بدهید که حرفم را بزنم. اینکه مرتبا مرا و فیلمم را نقد می کنند اما نمی‌گذارند حرفم را بزنم اصلا درست نیست. نتیجه این جلسه تخریب «شور شیرین» بود و واقعا خیلی غیرمنصفانه با فیلم ما برخورد شد. من با نقد مشکل ندارم؛ مشکلم با این برنامه هفت است که به نحوه وقت دهی آن اعتراض دارم.»