آمادگی ایران برای همکاری با تلویزیون ملی چین

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس یک هیات رسانه‌ای در سفر به کشور چین که به دعوت تلویزیون ملی چین صورت گرفت از ساختمان جدید این شبکه به عنوان اولین میهمانان خارجی بازدید کرد. به گزارش ایسنا، محمدجعفر محمدزاده در این بازدید مورد استقبال سون یوشیو - معاون رییس کل تلویزیون ملی چین CCTV - قرار گرفت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با حضور در استودیو شبکه تلویزیون ملی چین به گزارش مدیر این شبکه از روند آماده‌سازی کانال ۵ CCTV برای تهیه خبر و گزارشی از بازی‌های المپیک لندن گوش فرا سپرد.

محمدزاده در پایان این بازدید پس از مصاحبه اختصاصی با تلویزیون ملی چین، نماد ساختمان این تلویزیون را از سون یوشیو دریافت کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سون یوشیو - معاون رییس کل تلویزیون ملی چین - گفت: ما از پیشرفت‌های CCTV خرسندیم و در راستای تقویت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین آماده هرگونه همکاری در زمینه تقویت فعالیت‌های CCTV در ایران و منطقه هستیم.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: هیچ رسانه‌ای در جهان مخاطب یک میلیاردی مانند CCTV ندارد لذا این شبکه باید این فرصت را مغتنم شمرده و در راه برقراری صلح و عدالت جهانی گام بردارد.