فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی پنجاه درصد زندگی، رایزن عشق، گربه کلاه به سر، بهار، بگذار زندگی کنم، میدان جنگ، بازی یک مرد، گودزیلا، در جست‌وجوی خواستگار، تپه هارلی، کوچولوها، غول پیکر، عیار14 امروز و فردا 22 و 23 تیرماه از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی پنجاه درصد زندگی به کارگردانی جاناتان لوین، امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود. فیلم سینمایی پنجاه درصد زندگی محصول سال ۲۰۱۱ در کشور آمریکا ساخته شده است.
فیلم تلویزیونی رایزن عشق به کارگردانی جواد افشار هم فردا عصر ساعت 16 روی آنتن می‌رود.
حسن جوهرچی، لعیا زنگنه و مهدی صبائی درفیلم تلویزیونی رایزن عشق به ایفای نقش پرداخته‌اند.
شبکه دو
فیلم سینمایی گربه کلاه به سر به کارگردانی بو ولچ، امروز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی بهار به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی لیلی شاکری و کاظم سعیدی هم فردا ساعت 17:30 پخش می‌شود.
فیلم خاطره‌انگیز بگذار زندگی کنم به کارگردانی زنده‌یاد شاپور قریب و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر عرفانی، فردا ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.


داستان فیلم بابازی افسانه بایگان در مورد منوچهر و فریده زوج جوانی است که بر اثر دخالت‌های خانواده‌هایشان از هم جدا می‌شوند و سرپرستی دو فرزند خردسال آنها به منوچهر سپرده می‌شود. روزی برادر فریده به بهانه ورزش کردن به خانه منوچهر می‌رود و با بچه های او بازی می‌کند و منوچهر برای گذران خرج زندگی انگشتر (حلقه) ازدواجش را می‌فروشد و با آن مقداری وسایل می‌خرد. پدر فریده به خانه آمده و از فریده سراغی می‌گیرد و با همسر خود در مورد او بحث می‌کنند.
شبکه سه
فیلم سینمایی بازی یک مرد محصول سال ۲۰۰۲ کشورآمریکا، امروز ساعت ۱۹ پخش می‌شود.
فیلم سینمایی گودزیلا به کارگردانی رولند امریچ، امشب ساعت 23:30 پخش می‌شود.
متیو برودریک، ژان رنو و ماریو درفیلم سینمایی گودزیلا محصول سال ۱۹۹۸ کشورهای آمریکا و ژاپن، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی تپه هارلی به کارگردانی دان موست، فرداساعت 14:30 روی آنتن می‌رود.
فیلم سینمایی تپه هارلی با بازی کریستوفرهانکینس و کریستین دور، محصول سال ۲۰۱۱ در کشورآمریکا ساخته شده است. فیلم سینمایی کوچولوها به کارگردانی تام هارپر، فردا ساعت ۱۹ پخش می‌شود. شارون هورگان وکریستوفر اکلستو درفیلم سینمایی کوچولوها محصول سال ۲۰۱۱ کشورانگلیس بازی کرده‌اند.
شبکه چهار


فیلم سینمایی عیار 14 به کارگردانی پرویز شهبازی فردا ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما 4 پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی محمدرضا فروتن، پوریا پورسرخ، کامبیز دیربازو مینا ساداتی آمده: مرد طلا فروش (محمدرضا فروتن)، یک دزد را حین دزدی ازمغازه همسایه‌اش لو می‌دهد. دزد دستگیر و به زندان می‌افتد، اما قول می‌دهد که انتقام این کار را از او بگیرد. چند سال بعد دزد (کامبیز دیرباز) پس از آزاد شدن سراغ طلافروش می‌رود، طلافروش هم ترسان به پلیس مراجعه می‌کند، اما پلیس می‌گوید که قبل از وقوع جرم کاری نمی‌تواند انجام دهد. مرد طلافروش به‌رغم داشتن فرزند دختری به نام طلا و همسر بازهم به یک زن دیگر علاقه‌مند شده و تصمیم می‌گیرد تا با او فرار کند. از سوی دیگر فردی که طلاها را برای طلافروش آورده است (پوریا پورسرخ)، به طلافروش مراجعه و تقاضای پول می‌کند.