معاون سینمایی پیگیر پروژه «شهید چمران»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان تشکیل اولین جلسه شورای عالی سینما در سال ۹۰ و حمایت از ساخت پروژه شهید چمران صحبت کرد. به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی درباره تشکیل جلسه شورای‌عالی سینما در سال ۹۰ اظهار کرد: هنوز فرصت تشکیل جلسه فراهم نشده و در اولین فرصت که آقای رییس‌جمهور زمانی را مشخص کنند، جلسات را پی‌خواهیم گرفت؛ اما کارها در حال انجام است و پیگیری‌هایی را که باید صورت بگیرد، دنبال می‌کنیم.

وی همچنین درباره حمایت از پروژه سینمایی شهید چمران که قرار است توسط ابراهیم حاتمی‌کیا ساخته شود، گفت: معاونت سینمایی پیگیر این پروژه است و کار درباره شهید چمران اهمیت دارد و بسیار ارزشمند است که امیدواریم به خوبی انجام شود؛ چرا که شهید چمران یک شخصیت ماندگار است و باید کاری در خور نام و شجاعت‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که این شهید بزرگوار داشته انجام شود تا مدل و الگویی باشد برای دیگر بزرگان و شخصیت‌ها و سرداران دفاع مقدس که کارهای خوبی برای آنها انجام دهیم.

وزیر ارشاد که در حاشیه برپایی جشنواره فیلم کیش با ایسنا سخن می‌گفت همچنین خاطرنشان کرد: امسال سال پررونقی در عرصه سینما خواهد بود که همین برپایی جشنواره فیلم کیش نشانگر این است که در همین ابتدای سال اهالی سینما عزمشان را برای اقدامات بسیار مفید و موثر جزم کرده‌اند.