فرار از آلکاتراز در جعبه جادو

فیلم‌های «فرار از آلکاتراز»، «بی‌کسی»، «نجات از جزیره مه‌آلود»، «همه خوب هستند»، «شیفت بعدی» و ... تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند. فیلم سینمایی «فرار از آلکاتراز» به کارگردانی دونالد سیگل پنج‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی کلینت استوود آمده است: فرانک لی موریس که از چندین زندان فرار کرده است به آلکاتراز منتقل می‌شود. او از همان ابتدا مورد خشم یکی از زندانیان قرارمی‌گیرد و زد و خوردهای متوالی بین آنها، رییس زندان را نسبت به او حساس می‌کند. این فیلم محصول سال ۱۹۷۹ کشور آمریکا است.

فیلم تلویزیونی «بی‌کسی» به کارگردانی آرش قادری و تهیه‌کنندگی حامد بختیاری جمعه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ ازشبکه­ یک سیما پخش­ می‌شود. فیلم سینمایی «نجات از جزیره مه آلود» جمعه دوم اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی تارنان ساخته شده است. فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز جمعه دوم اردیبهشت ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی رابرت دنیرو و کیت بکینسال درباره فرانک مرد میانسالی است که بعد از مرگ همسرش با چهار فرزندش که هرکدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است و...

پنج‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ فیلم تلویزیونی «شیفت بعدی» به کارگردانی رژرهاشم پور و تهیه‌کنندگی مصطفی عزیزی ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «فلیکا» به کارگردانی مایکل مایر پنج‌شنبه اول اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم درباره دختری جوان است که قصد دارد اسب سرکشی را رام کند. در این فیلم آلیسون لومن و ماریا بلو بازی می‌کنند. فیلم سینمایی «الو» محصول سال ۲۰۰۸ کشورهند جمعه دوم اردیبهشت ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. فیلم سینمایی «اهداء» به کارگردانی برنارد ایموند محصول سال ۲۰۰۹ کشور کانادا جمعه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران جمعه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «گاز مرگ‌آور» به کارگردانی­ هیتوشی ایواموتو را برای پخش در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی «ایب و برونو» به کارگردانی هرنی چار جمعه دوم اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.