فروش «آتشکار» از مرز صد میلیون گذشت

فروش فیلم سینمایی «آتشکار» به کارگردانی محسن امیریوسفی از مرز صد میلیون تومان گذشت. محسن امیریوسفی تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این فیلم به‌رغم نمایش در بدترین فصل سال فروش قابل قبولی داشته، اظهار کرد: اگر زمانی خواستید فیلمی را نفرین کنید بگویید امیدوارم اکرانت روز اول جشنواره فجر و بدون تبلیغات قبلی باشد! اما مطمئن باشید تنها کسی که می‌تواند این نفرین را باطل کند مردم هستند که با استقبال مناسبی که از «آتشکار»کردند نشان دادند حتی در این ماه پرمشغله اسفند هم فیلم‌های متفاوت، مخاطبین خود را پیدا می‌کنند.

امیریوسفی ادامه داد: همین میزان استقبال مردم نشان داد که اگر «آتشکار» در زمان بهتری اکران می‌شد فروش به مراتب بالاتری داشتیم؛ ولی مجبورم از میزان فروش فعلی راضی باشم، چون ماجرای اکران «آتشکار» در سال ۸۹ پیچیده‌تر از آن بود که به نظر می‌رسد و همین که این فیلم خاص اکران شد، جای خوشحالی دارد.

وی در عین حال از نمایش این فیلم در سینما فرهنگ خبر داد و افزود: از پنج شنبه ۱۲ اسفند سینما فرهنگ هم به جمع سینماهای نمایش دهنده «آتشکار» پیوست و در اولین روز نمایشش در این سینما پرفروش‌ترین فیلم این سینما شد.