پشت‌پرده‌  ورزش ایران در سریال «3،5،2»

تهیه‌کننده سریال طنز «۳،۵،۲» از آغاز تصویربرداری این سریال از دهم اسفند خبر داد و سعید جلالی، یکی از نویسندگان سریال طنز «۳،۵،۲»، پایان نگارش پنج قسمت از این سریال طنز را اعلام کرد. جلالی خاطرنشان کرد: «۳،۵،۲» طنز است، ولی نه طنز به معنای سریال‌های قبلی‌ام مثل «خوش‌نشین‌ها» و «زن‌ بابا». جلالی در ادامه خاطر نشان کرد: «۳،۵،۲» قصه طنزی است که بار داستان و روایت آن بیشتر بر محور طنز‌بودن آن است، اما همه‌ مباحث آن ورزشی نیست. «۳،۵،۲» انتقادی است و پشت پرده‌های ورزش را مطرح می‌کند، گرچه وجه سرگرم‌کننده آن نیز مورد توجه نویسندگان بوده است. وی ادامه داد: فوتبال پرطرفدارترین و پرحاشیه‌ترین ورزش کشور ماست. بخش اعظمی از سریال ما به فوتبال و پشت پرده‌های آن می‌پردازد؛ گرچه گوشه‌چشمی هم به ورزش‌های دیگر داریم.

رکورد شکنی خبرگزاری‌های آمریکا با پوشش خبرهای مصر

خبرگزاری‌های آمریکا با پوشش خبری وقایع اخیر مصر رکورد پربینندگی را شکستند. به گزارش ایسنا به نقل از‌هالیوود ریپورتر، گزارش رخدادهای اخیر در مصر و فرار «حسنی مبارک»، رییس‌جمهور تازه برکنار شده این کشور، موجب رکوردشکنی شبکه‌های آمریکایی در میزان پربینندگی آنها نسبت به ماه‌ها و سال‌های اخیر شده است. شبکه تلویزیونی‌ «ان.بی.سی» بیشترین بیننده را طی

شش سال اخیر داشت و برنامه خبری «نایت لاین» شبکه‌ «ای.بی.سی» برای اولین بار از سال ۱۹۹۳ بیشترین میزان بیننده را در این فصل به خود جذب کرد. هفته‌ گذشته سه برنامه خبری که حوادث اخیر کشور مصر را پوشش می‌دادند، شاهد بالا رفتن میزان پربینندگی خود بودند. برنامه «اخبار شبانه»‌ شبکه «ان.بی.سی» به طور میانگین در یک هفته ۱۱ میلیون بیننده داشت که در شش سال اخیر رقمی بی‌سابقه به شمار می رود. برنامه تلویزیونی «اخبار جهان» که از شبکه «ای.بی.سی» پخش می‌شود، ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار بیننده داشته که این رقم در چهار سال اخیر تکرار نشده است.