سومین نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان، شهربازی، وسایل و تجهیزات آموزشی و اسباب‌بازی در تهران به همت موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 20 تا 23 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برای شرکت در این نمایشگاه تاکنون ۶۰ شرکت ثبت‌نام کرده‌اند و سایر متقاضیان تا ۱۰ بهمن برای اعلام حضور در نمایشگاه مهلت دارند.

بیش از دو هزار هنرمند در تصویر سال
با پایان مهلت ارسال آثار به هشتمین جشن «تصویر سال» که امسال برای نخستین‌بار از طریق آپلود تصاویر در سایت اختصاصی تصویر انجام گرفت، به رکوردی باور نکردنی دست پیدا کرد، به‌طوری‌که از 160 هنرمند در نخستین دوره سال 1382 که در دور هفتم، به بیش از 1600 نفر رسیده بود، امسال، در دور هشتم از مرز دوهزار نفر گذشت.
دبیرخانه تصویر سال اعلام کرد: برگزاری مسابقه و نمایشگاه اکسپوی نور و همچنین نمایشگاه هنر تبلیغات رویدادهای ویژه هشتمین جشن تصویر سال است.
نمایشگاه تخصصی «هنر تبلیغات» همزمان با هشتمین جشن تصویر سال اسفندماه سال جاری، با ارائه آثار برگزیده 20 شرکت شاخص تبلیغاتی در زمینه آگهی‌های تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی و سینمایی برای نخستین‌بار در ایران برگزار خواهد شد.

انتقاد رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس از اکران «عصر جمعه» و «آتشکار»


رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اکران فیلم‌های سینمایی «عصر جمعه» و «آتشکار» این روند را چوب حراج زدن به ارزش‌های اسلامی و ترویج فساد در جامعه عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدتقی رهبر در حاشیه جلسه علنی صبح دیروز یک ‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: فیلم عصر جمعه پنج سال از اکران منع شده و به آن اجازه پخش داده نشده است، پس معلوم می‌شود که این یک فیلم مساله‌دار بوده و باید دید چرا به فیلم اجازه پخش داده‌اند. وی از تذکر خود و جمعی از نمایندگان به وزیر ارشاد در این رابطه خبر داد و با انتقاد شدید از محتوای این فیلم گفت: ما به وزیر ارشاد گفتیم که برای اکران تئاتر «هدا گابلر» فعلا تذکر می‌دهیم؛ اما درباره فیلم عصر جمعه در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارشاد سوال خواهیم کرد. رهبر در ادامه هم‌چنین از اکران فیلم آتشکار نیز انتقاد کرد و گفت: فیلم، هنر و تئاتر به ابتذال کشیده شده، آن هم در دولتی که اصولگرا است و در وزارتی که نامش ارشاد اسلامی است.