گانگستر آمریکایی در تعطیلات ایرانی

فرهنگ و هنر - فیلم‌های دشمنان ملت، سایه‌های سرو، قدم‌های بارانی، گانگستر آمریکایی، ستاره‌های شانس، زمستان می‌کشد و... تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود. فیلم سینمایی «دشمنان ملت» به کارگردانی میشل من پنج‌شنبه ۹ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکـه یک روی آنتن می‌‌رود. در این فیلم جیمز راسو و جانی دپ بازی کردند و داستان در اوایل دهه ۱۹۳۰ می‌گذرد آمریکا با رکورد شدید اقتصادی دست به گریبان است و گروهی گانگستر دست به سرقت بانک‌ها می‌زنند.

فیلم تلویزیونی «سایه‌های سرو» به کارگردانی رضا غفاری اعتبار و تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی آزیتا حاجیان و پرویز پورحسینی درباره زن و مردی است که سال‌ها قبل از یکدیگر جدا شده‌اند. علت جدایی آنها نداشتن فرزند است. تا اینکه درگیر ماجراهایی می‌شوند. فیلم تلویزیونی «قدم‌های بارانی» به کارگردانی علی امانی و تهیه‌کنندگی حسن امانی جمعه ۱۰ دی‌ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شـود. داستان این فیلم درباره مرتضی کارگر ساختمان است که پس از زلزله بم سرپرست برادرزاده کوچک و ناشنوایش (علی) است.

فیلم سینمایی «گانگستر آمریکایی» جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکـه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات تهیه شده و در آن دنزل واشنگتن و راسل کرو بازی کردند و داستان درباره راننده‌ای است که بعد از مرگ رییسش وارد تجارت مواد مخدر می‌شود.

فیلم سینمایی «ستاره‌های شانس» پنج‌شنبه ۹ دی ماه ساعت ۲۰ از شبکـه سه سیما روی آنتن می‌رود. در این فیلم محصول هندوستان شاهد کاپور و ویدیا بالان بازی کردند و داستان درباره دو مهندس جوان است که در حال ساختمان‌سازی هستند. آنها برای ساخت و ساز پروژه‌ای با مشکل روبه‌رو می‌شوند. فیلم سینمایی «زمستان می‌کشد» پنج‌شنبه ۹ دی ماه ساعت ۲۴ ازشبکـه سه سیما پخش می‌شــود. در این فیلم به کارگردانی ویلیام ریچرت، جف پریجیز، جان هیستون و آنتونی پرکنتیر بازی کردند و داستان درباره مردی است که به دنبال کشف ماجرای قتل برادرش است. فیلم سینمایی «جاده خالی» جمعه ۱۰ دی ساعت ۱۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره پسر یک بازیکن بیسبال است. او سال‌ها است که از پدرش خبری ندارد. جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۴:۴۵ فیلم سینمایی «آقای ۳۰۰۰» به کارگردانی چارلز استون از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم بوندان فرنرر، جت لی و ماریا بلو بازی کردند و داستان درباره مردی به نام استن راس بازیکن معروف ورزش بیسبال است.

فیلم سینمایی «گرگ‌های واشنگتن» جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در برنامه «سینما۴» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود. در این فیلم به کارگردانی ماریو باروسو، خاویر باردم، ادوارد فرناندز و ارنستو آلتریو بازی کردند و داستان درباره دوستانی است که با یکدیگر کار می‌کنند و یک رستوران را اداره می‌کنند. فیلم سینمایی «پیمان جاودان زندگی» جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. در این فیلم به کارگردانی مایکل لندن جی آر بازیگرانی همچون جنوئری جونز، لوگان بارسلومیو و دیل مید کیف بازی کردند و داستان درباره یک خانواده صمیمی است که در یک مزرعه زندگی می‌کنند. فیلم سینمایی «پروانه آبی» به کارگردانی لی پول جمعه ۱۰دی ساعت ۱۳:۳۰ از سیمای استان‌ها پخش می‌شود. در این فیلم مارک دوناتو و پاسکالی بوسر بازی کردند و داستان درباره یک حشره شناس است که مبتلا به تومور مغزی است.