خاطرات خانوادگی در عصر پاییزی

فرهنگ و هنر- فیلم‌های پس لرزه، برگی بر شاخه، نهنگ آزاد ۳، وطنم آفریقا، گیوتین دو، خاطرات خانوادگی و ... تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌روند. فیلم سینمایی «پس لرزه» به کارگردانی برندان داناوان پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان مردمی را روایت می‌کند که درمنطقه‌ای از نیوزلند زندگی می‌کنند. آنها با فاجعه زلزله‌ای مهیب روبه‌رو می‌شوند. در فیلم «پس‌لرزه» مونیک بری و کیپ چاپمن بازی کردند.

فیلم تلویزیونی «برگی برشاخه» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم بهنوش طباطبایی و کیکاوس یاکیده بازی کردند و داستان درباره پری؛ زن جوانی است که دو فرزند دارد و به تازگی دچار آشفتگی روحی شده است.

فیلم سینمایی «نهنگ آزاد ۳» با بازی آگوست چلنبرگ و جیسون جیفرریچتر پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم سام پلیسبری نقش اصلی را بازی می‌کند و داستان درباره پسری ۱۶ ساله است که با نهنگی به نام ویلی دوست و درگیر ماجراهایی می‌شود.

فیلم سینمایی «وطنم آفریقا» محصول سال ۲۰۰۹ آلمان جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه دو پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی برنهارد چیر و کریستین نیو بایر درباره زن معلمی است که با همسرش در آلمان زندگی می‌کند. وی از دوران کودکی تاکنون خبری از پدرش که بعد از ازدواج مجدد در آفریقا ساکن شده، ندارد.

فیلم سینمایی «گیوتین ۲» پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۲۰ ازشبکـه ســه سیما پخش می‌شــود. در این فیلم چن کان تای و کیوفونگ بازی کردند و داستان در چین قدیم می‌گذرد که یک امپراتور زورگو با در دست داشتن سلاحی به نام گیوتین تمام مخالفان را از بین می‌برد.

فیلم سینمایی «چهار دیوانه» جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ به کارگردانی جی دیپ سن و با بازی جوهی شاولا، عرفان خان و ارشد وارسی ازشبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره دکتری است که در مرکز بازپروری روانی کار می‌کند تا اینکه تصمیم می‌گیرند چهار بیمار روانی را با ماشین خود به خارج از مرکز ببرد.

فیلم سینمایی «خاطرات خانوادگی» به کارگردانی زورلینی جمعه ۲ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم مارچلو ماسترویانی و ژاک پرن بازی کردند و داستان درباره مردی است که به تنهایی زندگی می‌کند تا اینکه برادرش بدون اطلاع قبلی به سراغ او می‌آید.

فیلم تلویزیونی «خواستگاری در وقت اضافه» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده ساعت ۱۳:۳۰روز جمعه ۲۱ آبان از شبکه تهـران سیما پخـش می‌شــود. در این فیلم رزیتا غفاری، حسن پورشیرازی، نادر سلیمانی، محسن قاضی مرادی، حسن جوهرچی و ... بازی کردند و داستان درباره منیر است که سال‌ها است همسرش فوت کرده و مستاجر خانه‌ای است که صاحبخانه هم همسرش را از دست داده و با تنها دخترش زندگی می‌کند.

فیلم تلویزیونی «بارون با بارون فرق داره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز کاشفی جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از سیمای استان‌ها پخش می‌شود. در این فیلم کاشفی در کنار حسین توشه و فرج‌الله گل‌سفیدی نقش‌های اصلی را بازی کردند و داستان درباره سارقی است که سعید را برای سرقت کیسه‌ای حاوی شی باارزشی از گاو صندوق خانه‌ای اجیر کرده است.