شایعه مرگ مغزی ستاره پولساز  دوست داشتنی!

فرهنگ و هنر - اکبر عبدی خاطره نسلی است که با بازی‌هایش بزرگ شده، با خنده‌هایش خندیده و با غم‌هایش گریسته است. ستاره اکبر عبدی بعد از‌این همه سال هنوز افول نکرده است و نامش بر پیشانی هر فیلمی تماشاگر را به سالن می‌کشاند.‌این مساله البته در مورد چند نفر معدود در سینمای‌ایران مصداق دارد. چهره‌های شناخته شده هنری به خصوص در عرصه بازیگری همواره در تمام نقاط دنیا مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارند و افراد بسیاری علاقه‌مند به داشتن یک امضا یا عکس یادگاری با‌این چهره‌ها هستند. بارها در تمام کشورهای مختلف‌این دوست داشتن و محبت باعث آزار و اذیت بسیاری از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون شده است.‌این واقعیت را نباید نادیده گرفت که هر کدام از‌این افراد دارای یک زندگی شخصی هستند و مایلند که در حیطه شخصی زندگی خود با آرامش زندگی کنند. گاهی مردم و علاقه‌مندان به چهره‌های بازیگری باعث می‌شوند مشکلات بسیاری در زندگی‌این قشر از هنرمندان‌ایجاد شود. در مورد عبدی ‌این بار البته قضیه کمی فرق کرد. در دو روز گذشته شایعه‌ای در شهر پیچید که حیرت‌آور بود: اکبر عبدی مرگ مغزی شد! ‌این شایعه باعث شد او با مشکلات متعددی مواجه شود. عبدی با اشاره به انتشار ‌این شایعه به مهر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آرامش از زندگی من و خانواده‌ام گرفته شده است. بسیاری از اقوام و آشنایان با شنیدن‌ این شایعه نگران شده و جویای احوال من بودند. حق طبیعی من است که یک زندگی طبیعی داشته باشم.

بازیگر پولساز سینمای ‌ایران با اشاره به دوست داشتن و محبت مردم به چهره‌های شناخته شده بازیگری یادآور شد: متاسفانه برخی مواقع ‌این دوست داشتن و محبت باعث آزار و اذیت می‌شود. من هم دوست دارم مثل همه مردم به حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) بروم، ولی ‌این امر برایم میسر نیست. آرزو داشتم که دختر خود را در دوران کودکی به شهربازی ببرم و شاهد شادی او در حین بازی باشم، ولی هیچ‌گاه نتوانستم ‌این کار را انجام دهم.

وی با اشاره به بروز چنین مشکلاتی در زندگی بازیگران و هنرمندان شناخته شده، تاکید کرد: من مردم را دوست دارم و با آنها صمیمی و راحت هستم. مردم من را مانند اعضای خانواده خود می‌دانند، ولی گاهی ‌این دوست داشتن باعث می‌شود، در زندگی شخصی خود آرامش نداشته باشم.‌ این امر باعث می‌شود که نتوانم به راحتی با خانواده خود سفر کنم یا به راحتی در سطح شهر تردد کنم. ‌این حق طبیعی ما هنرمندان و بازیگران است که یک زندگی طبیعی داشته باشیم.

امید است که مردم و علاقه‌مندان به هنر و چهره‌های هنری شرایطی را فراهم کنند که ‌این هنرمندان نیز بتوانند به راحتی و بدون حواشی و بروز مشکلاتی از جانب طرفداران خود زندگی کنند و همه مردم از خلق آثار و نقش‌آفرینی‌های آنها لذت ببرند.