«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به مرز نیم میلیارد فروش رسید

آمار فروش فیلم‌های روی پرده به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده دو فیلم «گیرنده» و «من و زیبا» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمار فروش این فیلم‌ها بیان کرد:«گیرنده» در یک هفته‌ای که روی پرده‌ سینماهای تهران رفته است ۷۰ میلیون تومان فروش داشت. «من و زیبا» هم در تهران ۴۰ میلیون تومان فروخت. سعید خانی هم درباره فروش «بی‌خود و بی‌جهت» و «یه عاشقانه ساده» گفت: «بی‌خود و بی‌جهت» در تهران ۶۳۵ میلیون تومان و در شهرستان ۲۴۰ میلیون تومان فروخته است و اکران این فیلم هنوز ادامه دارد. «یه عاشقانه ساده» هم در تهران ۲۰۵ و در شهرستان‌ها ۷۵ میلیون تومان فروخته است.

حضرتی از دفتر پخش «هدایت فیلم» هم درباره فروش دو فیلم «پذیرایی ساده » و«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اظهار کرد: «پذیرایی ساده» در تهران ۷۰ میلیون تومان فروخته است.

همچنین فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ساخته روح‌الله حجازی به مرز نیم میلیارد فروش در سینماها رسید.

فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» با داشتن ۱۱ سینما در تهران تاکنون ۴۷۲ میلیون تومان پخش این دو فیلم بر عهده هدایت فیلم است.

در «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد و ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» داستان محسن است که به‌ واسطه شرایط کاری جدید تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این راستا تغییراتی را به همسرش آوا تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح مدرن زندگی این خانواده را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.