«صدای‌مشتری» اولین نشریه تخصصی خرده‌فروشی

برای اولین‌بار در ایران، نشریه تخصصی خرده‌فروشی و مدیریت سوپرمارکت‌ها منتشر شده است. این ماهنامه به مدیرمسوولی علی محمدی گل‌گلاب و با سردبیری ساناز الله‌بداشتی، اکنون به شماره چهارم رسیده است، به طور تخصصی صدای تولیدکننده و پخش‌کننده را به گوش مدیران سوپرمارکت‌ها می‌رساند و با هدف گردش بهتر چرخه اقتصاد در بازار خرده‌فروشی، اصول مدیریت این نهاد‌های اقتصادی را با زبانی ساده بازگو می‌کند.

مدیران سوپرمارکت‌ها که هر ماه به‌طور رایگان این ماهنامه را دریافت می‌کنند، می‌توانند از آخرین تولیدات بازار و بهترین مشوق‌های فروش پخش‌کننده‌ها باخبر شوند.

با مطالعه این ماهنامه نه‌تنها مدیران سوپرمارکت‌ها بلکه تولیدکنندگان نیز می‌توانند به خوبی به تحولات بازار دست پیدا کنند، در گزارش‌های ویژه ماهانه این نشریه، آخرین آمار و اطلاعات فروش برندهای محصولات تولیدی ایران و میزان علاقه مشتری به خرید هریک از آنها منتشر می‌شود. مدیر سوپرمارکت با مطالعه این گزارش‌ها به‌خوبی می‌توانند با شناختن ذائقه مشتری، فروشی بالاتر برای خود پیش‌بینی کنند و تولیدکننده هم برنامه بهتری برای تولید عرضه کند.

در آخرین شماره این ماهنامه، مدیر برنامه‌ریزی شرکت پخش «سایه‌سمن» از دلایل افزایش قیمت محصولات نستله گفته، رازهای موفقیت جوان‌ترین کارآفرین ایرانی و مدیر کارخانه «شیرین‌عسل» بازخوانی و تنها مدیر زن سوپرمارکت در تهران معرفی شده است.