«نیمه ناتمام» نسرین قربانی منتشر شد

چهارمین رمان نسرین قربانی با عنوان «نیمه‌ ‌ناتمام» از سوی نشر آموت منتشر شد. این کتاب روایتی خانوادگی را در دو مقطع قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روایت می‌کند که بر محور روایت یکی از اعضای این خانواده به نام مهناز می‌گذرد. وی که در طبقه متوسط جامعه زمان زندگی خود قرار می‌گیرد و پدر وی نیز با وجود کاسب بودن از نظر طرز تفکر بالاتر از هم نسلان زمان خودش قرار گرفته که این موضوع در ادامه منجر به ایجاد فاصله میان وی و همسر و خانواده‌اش نیز می‌شود.

این رمان در طول داستان خود به روایت‌هایی مختلف از سرنوشت اعضای این خانواده می‌پردازد و پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف این اثر، منجر به ایجاد تحولات زیادی در شخصیت‌های داستان می‌شود و پس از این رویداد است که برخی از آنها از پوستین روایی صرف راوی داستان بیرون آمده و جبهه‌بندی‌‌های تازه‌ای را پیش روی خود و مخاطبشان خلق می‌کنند.

قربانی در ارتباط با داستان این رمان که بخشی از آن را نشات گرفته از گذشته حقیقی خود به ویژه دوران کودکی‌اش می‌داند و بخش اعظم آن را نیز دارای منشأ خیالی دانسته، عنوان کرده است که داستان اگرچه می‌تواند از واقعیت شخصی نویسنده نشات گرفته باشد، اما حجم این واقعیات به اندازه‌ای نیست که بتواند چندین رمان ایجاد کند و به همین خاطر نویسنده باید بیش از پیش متکی به تخیلات خودش برای نوشتن باشد. قربانی پیش از این آثاری چون خانه پدری، من هم انسانم، فخرالزمان و نیمه چهارم را منتشر کرده است.

«نیمه ناتمام » را «نشر آموت» در ۳۶۰ صفحه وبا قیمت ۱۱هزار تومان منتشر کرده است.