بدمان نمی‌آید اجازه تغییر شغل بدهند!

مدیر سینما «قدس» تهران ضمن منتفی دانستن بازسازی این سینما گفت: با این وضعیت، بدمان نمی‌آید اجازه تغییر شغل بدهند! سینما «قدس» تهران که در ضلع غربی میدان ولی‌عصر (عج) واقع شده چندی قبل شنیده می‌شد که قرار است بازسازی شود پس از گذشت چند ماه از انتشار این خبر، نصیری ‌ مدیر سینما در گفت‌وگو با ایسنا این بازسازی را فعلا منتفی دانست و بیان کرد: شهرداری برای این منطقه طرحی داشت که عملی نشد، قرار است اگر سال آینده وزارت ارشاد به ما بودجه بدهد یک سالن به سینما قدس اضافه کنیم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته باید بگویم با این وضعیتی که سینماها دارند، بدمان نمی‌آید که اجازه تغییر شغل بدهند! مدیر سینما «قدس» توضیح داد: واقعا وضعیت فعلی سینماها باعث تاسف است. نمی‌دانم درگیری‌هایی که در سینما وجود دارد، می‌خواهد به کجا برسد. وضعیت سینماها امروز بسیار نامناسب است و می‌بینیم که سینماهای خصوصی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. سینماهای دولتی می‌توانند از بودجه عمومی هزینه‌های خود را پرداخت کنند؛ اما ما که سینمایمان خصوصی است،‌ باید چه کار کنیم؟

مدیر سینما «قدس» در پایان با اظهار تاسف از وضعیت فعلی سینماهای ایران اظهار کرد: روزهایی بود که سینما «قدس» پرفروش‌ترین سینمای کشور محسوب می‌شد و فروش بسیار خوبی داشت؛ اما الان به جایی رسیده‌ که به‌رغم واقع شدن در یکی از بهترین نقاط تجاری شهر، تنها پنج کارگر دارد و البته برای پرداخت حقوق همین افراد هم با مشکل مواجه است.