زمستان وتکاپوی گالری‌های تهران

گالری‌های تهران اولین روزهای دی‌ماه ۹۱ را با نمایشگاه‌های متنوعی آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، گالری اعتماد از روز جمعه اول دی به استقبال نمایشگاه «کلردیازپوکساید» نیکزاد عربشاهی و پریچهر طیبی رفت. این نمایشگاه تا ۱۲ دی‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از این آثار دیدن کنند. همچنین پرفورمنس «نوروسیس» با اجرای جواد صفری در روزهای پنج‌شنبه( ۷ دی ماه) و جمعه (۸ دی ماه) ساعت ۱۸ تا ۱۹ در این گالری اجرا خواهد شد. گالری خاک نیز این روزها به میزبانی نمایشگاه گروهی عکس «نگاه دوباره»، با آثاری از آرمان استپانیان، فریدون آو، ملکه نائینی و امیرعلی قاسمی رفته است.

این نمایشگاه تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به غیر از شنبه‌ها از این آثار دیدن کنند. گالری گلستان نیز نمایشگاه نقاشی‌های احمد زهدی را تا ۶ دی‌ماه میزبانی خواهد کرد. علاقه‌مندان این مجموعه می‌توانند همه روزه به غیر از پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این مجموعه دیدن کنند. گالری احسان نیز روز گذشته به استقبال نمایشگاه گروهی نقاشی‌های گیتی متولیان، الهام زواره‌ای و مریم سزاوار کشاورز رفت.

این نمایشگاه تا ششم دی ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند. گالری لاله نیز نمایشگاه چیدمان - عکس محمدرضا کلانتری را تا چهارم دی‌ماه میزبانی خواهد کرد. هنردوستان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ به تماشای این کار بنشینند. گالری راه ابریشم نیز فعالیت زمستانی خود را با نمایشگاه عکس‌های گوهر دشتی از مجموعه «آتشفشان» ادامه می‌دهد. این نمایشگاه تا ۱۳ دی ماه ادامه دارد و هنردوستان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به غیر از جمعه‌ها از این عکس‌ها دیدن کنند.