محسن یگانه دیگر آلبوم منتشر نمی‌کند

محسن یگانه با حضور در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» از ابتدای فعالیتش در حوزه موسیقی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد دیگر نه آلبوم منتشر می‌کند نه ترانه تیتراژ سریال‌ها را می‌خواند. به گزارش مهر، «اینجا شب نیست» با اجرای سیدعلی ضیاء و سردبیری افشین حسین خانی میزبان محسن یگانه بود که پس از سه سال غیبت پس از اولین و آخرین حضورش در برنامه سال تحول تلویزیون، این بار به رادیو جوان آمده بود.

در بخشی از برنامه وی با اشاره به انتشار سه آلبوم گفت: از این به بعد تک کار می‌کنم تا بازخواست نشوم. دیگر خود خودم می‌شوم و ناچار نمی‌شوم غم یا شادی آهنگی را زیاد و کم کنم. قبل از این هم با روزبه بمانی و عبدالجبار کاکایی کار کردم. اما دوست دارم حس و حالم خودم در ترانه باشد. دیگر هم تیتراژ نمی‌خوانم.

این خواننده و ترانه‌سرا بزرگ‌ترین غم زندگی‌اش را گذشت زمان و از دست دادن عزیزی خواند که جایش همیشه خالی است و همیشه با خودم می‌گویم ای کاش بیشتر بودم.

یگانه در پایان اعلام کرد پس از این سه آلبوم دیگر آلبومی منتشر نمی‌کند و به صورت تک آهنگ کارش را ادامه می‌دهد و تصریح کرد: هرچه دارم از لطف خدا و از صدقه سر هوادارانم است.