سه لیتر آلزایمر ایرانی

تازه ترین آثار عیسی جباری به روی دیوار گالری الهه رفته است. در چهار روز نخست برگزاری این نمایشگاه پنج اثر در مجموع به قیمت ۱۰ میلیون و هشتصد هزار تومان به فروش رسیده است. این درحالی است که بالاترین قیمت آثار به فروش رسیده دو میلیون و هشتصد هزار تومان و کمترین یک میلیون و هشتصد هزار تومان می باشد.

«سه لیتر آلزایمر ایرانی» عنوان این نمایشگاه می باشد که در آن جباری ۱۱ اثر با تکنیک میکس مدیا ارائه داده است. این نمایشگاه نگاهی انتقادی به سنت فراموشی نزد ایرانیان دارد.

عیسی جباری که موضوع آثارش در دو نمایشگاه قبلی اش شخصیت و زندگی استاد شهریار بوده و مولفه های خاصی به همراه داشته است، این بار متفاوت از گذشته آثاری فیگوراتیو ارائه داده است که فضاهای انتزاعی و آبستره اکسپرسیونیستی در آنها دیده می‌‌شود، تلاقی این دو سبک نقاشی در آثار جباری نوعی فرم حرکتی در آثارش پدید آورده که همزاد پنداری مخاطب را بر می‌انگیزد .

این پنجمین نمایشگاه انفرادی عیسی جباری است، او متولد ۱۳۵۷ تبریز است و دیپلم نقاشی گرفته و ۲۰ سال است نقاشی را به شکل خود آموخته پیگیری می‌کند و یک دهه است این هنر را به صورت حرفه‌ای‌تر و برپایی نمایشگاه‌های مستمر ادامه می‌دهد.