پرچهره‌ترین کنسرت این روزها به تهیه‌کنندگی مهناز افشار

پیراهن مرد شماره هشت فوتبال ایران علی کریمی، به نفع زلزله زدگان آذربایجان شامگاه دوشنبه گذشته در کنسرت روزبه نعمت‌اللهی که به تهیه‌کنندگی مهنازافشار روی صحنه رفت، به فروش رسید. به گزارش مهر، کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار درحالی در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت که سالن پر از جمعیتی بود که برای کمک به زلزله‌زدگان بلیت تهیه کرده و سراسر سالن را پر کرده بودند. در این میان، حضور سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران خالی از لطف نبود و جلوه دیگری از حمایت به مردم زلزله‌زده آذربایجان بخشیده بودند.

روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ در آغاز این اجرا،که به «داروگ» نام گرفته بود ضمن خیرمقدم به حاضران در سالن نخستین، کنسرت خود را با اجرای قطعه «ای وطن» و با تقدیم به مردم آذربایجان آغاز کرد. قبل از آغاز این قطعه مردان و زنان سپید پوش با فانوس‌های در دست از میان جمعیت پایین آمدند و فانوس‌های خود را روی صحنه اجرا گذاشتند و با تعظیم و احترام به حاضرین در سالن، سالن را ترک کردند.

پس از اینکه این گروه ناشنوا صحنه را ترک کردند حاضرین در سالن به احترام این اجرا از جا برخاستند و گروه ناشنوا را مورد مهر قرار دادند.

«تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» از دیگر قطعات این اجرا بود.

قطعه پایانی این کنسرت به درخواست تماشاگران حاضر در سالن همایش‌های برج میلاد «خاک وطنم» بود که بار دیگر اجرا شد.