اجرای نمایش «یرما»ی علی رفیعی بلاتکلیف است

سرنوشت اجرای نمایش «یرما» به کارگردانی دکتر علی رفیعی که قرار بود در تالار استاد «سمندریان» تماشاخانه‌ «ایرانشهر» به صحنه برود در هاله‌ای از ابهام است. حمیدپورآذری دستیار و همکار علی رفیعی در این زمینه به ایسنا گفت: بعد از منتفی شدن اجرای نمایش «یرما» در تالار وحدت،‌ مدیریت تماشاخانه ایرانشهر از آقای رفیعی دعوت کرد تا نمایشش را در این تماشاخانه به صحنه بیاورد اما در حال حاضر این نمایش و کل گروه اجرایی آن بلاتکلیف هستند.

وی درباره دلایل این بلاتکلیفی توضیح داد: براساس صحبتی که با تماشاخانه ایرانشهر داشتیم، قرار شد نمایش ما بهمن و اسفند امسال در این تماشاخانه اجرا بشود و اجرای ما تا اردیبهشت سال آینده ادامه داشته باشد، اما بعد از مدتی گفتند برای تالار استاد سمندریان برنامه‌ریزی کرده‌اند و نمی‌توانند امسال این تالار را در اختیار گروه ما بگذارند.

پورآذری اضافه کرد: بعد از طرح این مساله، ما هم گفتیم ایرادی ندارد اردیبهشت سال آینده نمایش را در تالار سمندریان به صحنه می‌آوریم و منتظر شدیم تا برنامه‌ریزی‌شان را به ما اعلام کنند، اما چند روز بعد خبردار شدیم سالن شماره یک را برای اجرای نمایش «یرما» در نظر گرفته‌اند.