مستر بین؛ خداحافظ!

روآن اتکینسون بازیگر شخصیت کمدی مستر بین از خداحافظی این شخصیت با دنیای سینما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روآن اتکینسون، بازیگر نقش مستر بین در مصاحبه اخیر خود گفت: دیگر از بازی در چنین نقشی لذت نمی‌برم و از این بابت کمی ناراحت و شرمنده‌ام. اتکینسون گفت: مستر بین به پایان راه نزدیک شده است، از این پس می‌خواهم به نقش‌های جدی‌تر بیندیشم.این بازیگر ۵۷ ساله در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت: دارم برای اولین نقش جدی‌ام ‌که بازی در تئاتر Quartermaine`s Terms‌ به کارگردانی سیمون گری است، خودم را آماده می‌کنم. وی افزود: شخصیت ‌مستر‌ بین مرا به موفقیتی جهانی رساند، ولی با توجه به اینکه سنم افزایش یافته و هم به لحاظ فیزیکی قدرتم کاهش یافته و هم روحیه طنز و کودکانه در من کاهش یافته، بازی در چنین نقش طنز و کودکانه‌ای برای من کمی ناراحت‌کننده است.

این بازیگر انگلیسی متذکر شد: اینکه در ششمین دهه زندگی‌ات باشی و مانند کودکان رفتار کنی چندان شایسته نیست، در این سن شما باید بیشتر مراقب باشید.

وی گفت: در آینده بیشتر بر صحنه تئاتر ظاهر خواهم شد، چون در اینجا احساس راحتی بیشتری می‌کنم و مطمئنم که در آینده در این عرصه نیز موفق خواهم بود.

نمایش Quartermaine`s Terms قرار است از ۸ تا ۱۲ ژانویه در سالن رویال برایتون و از ۱۴ الی ۱۹ ژانویه در سالن نمایش رویال‌بث به اجرا درآید.