ورود تئاتر به شبکه سوم سیما

اشکان خطیبی و علی سرابی به مدت ۳۰ شب برنامه‌ای ۳۰دقیقه‌ای برای مخاطبان روی آنتن خواهند برد که طی آن برای مخاطبان هر شب ۱۵دقیقه نمایش اجرا می‌شود. به گزارش ایلنا، خطیبی با بیان اینکه چنین برنامه‌ای سال‌های دور توسط عزت‌الله انتظامی و بازیگران هم‌دوره ایشان در تلویزیون اجرا می‌شده است، درخصوص رابطه آن با برنامه‌ای که در گذشته با همکاری رامبد جوان اجرا می‌شد، گفت: در برنامه‌ای که همراه با رامبد جوان اجرا شد تلاش زیادی داشتیم که به اجرای تئاتر به صورت تخصصی نزدیک شویم، اما آنچه در این دوره با همکاری علی سرابی اتفاق خواهد افتاد بیش از گذشته به هنر تئاتر به صورت تخصصی نزدیک‌ می‌شود، از طرفی پیوند هرچه بیشتر هنر نمایش از طریق تلویزیون با مردم یکی دیگر از اهداف مهم ما خواهد بود.

او ادامه داد: پیش‌تر قرار بود برنامه را از تاریخ ۱۰ اسفند تا ۱۰ فروردین ماه به مدت یک ماه برای مخاطبان اجرا کنیم، اما فعلا نمی‌توان تاریخ مشخصی را بیان کرد شاید چند روزی جابه‌جایی اتفاق بیفتد. آنچه ما درنظر داریم اجرای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نمایش زنده در تلویزیون برای مردم است.

این هنرمند با بیان اینکه نام این برنامه به زودی مشخص خواهد شد، درباره زمان و افرادی که با او برای اجرایی شدن این طرح در تلویزیون همکاری می‌کنند، اظهار کرد: علی سرابی، امید سهرابی به عنوان نویسنده و مهدی مظلومی به عنوان کارگردان تلویزیونی در این پروژه باهم همکاری خواهیم داشت که به مدت یک ماه هرشب با مدت زمان ۳۰دقیقه از طریق شبکه سه برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

بازیگر نمایش «خدای کشتار» ضمن بیان اینکه به احتمال زیاد هر شب میهمان ویژه‌ای در برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: درنظر داریم از بازیگران با سابقه و توانمند تئاتر در این اجراها استفاده کنیم که پس از مشخص شدن هریک اعلام خواهد شد.

خطیبی همچنین با اشاره به اینکه همراه اول حامی مالی این برنامه است، گفت: شاید مسابقه‌ای برای پیوند بیشتر مخاطب با برنامه نیز طراحی کنیم که به قید قرعه جایزه‌ای به برندگان اعطا شود.