عوامل پشت صحنه برنامه «عمو قناد» مقابل دوربین می‌آیند

مجید قناد از حضور تمامی عوامل پشت صحنه برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» مقابل دوربین، به مناسبت آمدن نوروز خبر داد. تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در بخش ویژه‌برنامه‌های اسفندمان قرار است به مناسبت آمدن سال جدید علاوه بر ورود یکسری آیتم‌های نو، تمام عوامل ۵۰ نفره پشت صحنه این برنامه مقابل دوربین می‌آیند تا بینندگان در جریان زحماتی که جهت همکاری با «جمعه به جمعه، خونه به خونه» می‌کشند، قرار بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» قصد دارد به مناسبت نوروز ۹۲، بچه‌ها را با فرهنگ کهن ایرانی و رسم و رسومات آشنا کند، خاطرنشان کرد: پیش از ایام نوروز یکسری ویژه‌برنامه‌هایی برای بچه‌ها در نظر گرفتیم که از جمله آنها آشنا کردن با فرهنگ کهن و رسم و رسومات ایرانی، سفره هفت سین، لباس‌های محلی استان‌ها، نحوه‌دعا کردن پدر و مادرها هنگام تحویل سال نو، سرودهای جدید و... است.

قناد گفت: قرار است پیش از فرا رسیدن نوروز ۹۲ به سراغ پدربزرگ و مادربزرگ‌های صدو چند ساله برویم و از نزدیک مقابل دوربین با آنها به گفت‌وگو بنشینیم که فکر می‌کنم برای بینندگان جذاب باشد.