بخش اجرای پاپ جشنواره موسیقی فجر که پرمخاطب‌ترین بخش این جشنواره است یکشنبه شب با اجرای دو خواننده مشهور برگزار شد. در بخش اول مخاطبان سیروان خسروی واقعا در ترافیک ماندند؟!

خسروی در حالی در پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت، که در بدو ورودش با تعداد زیادی صندلی خالی مواجه شد. این خواننده که با حدود ۲۵ دقیقه تاخیر، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران پا به صحنه گذاشت، پس از مواجه شدن با مخاطبانش، صراحتا گفت: فکر می‌کنم این صندلی‌های خالی متعلق به کسانی است که در ترافیک مانده‌اند!
او که اجرای جشنواره‌ای‌اش را مثل همیشه شاد و پرانرژی شروع کرد، با تشویق‌های پی‌در‌پی هوادارانش مواجه شد و قطعه‌ای را از یکی از آلبوم‌های قدیمی‌اش اجرا کرد. سیروان در حین اجرا سعی می‌کرد، مخاطبان را با خود همراه کند. از آنها درخواست می‌کرد که با او همصدا شوند و مدام از آنها می‌پرسید که از اجرا راضی هستند یا نه؟
این هنرمند حین اجرای قطعه اول متوجه شد، پایه میکروفن‌اش دارای نقص است و پس از اتمام قطعه از مسوولان خواست تا پایه میکروفن را تعویض کنند.
سیروان خسروی در اواخر اجرایش از سوی مسوولان تذکری گرفت و پس از آن گفت: فقط برای اجرای سه قطعه به ما فرصت دادند!


کنسرت مازیار فلاحی نیز در حالی به‌ عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت که در بخشی از آن، این خواننده موسیقی پاپ علاوه بر تشکر از حضور استادش در رشته کیک‌بوکسینگ، برای یک رشته رزمی تازه ایجاد شده نیز تبلیغ کرد.
به گزارش ایسنا، این اجرا در حالی به انجام رسید که بسیاری از مخاطبان آن اساسا خبر نداشتند این اجرا در قالب جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود.
اجرای گروه مازیار فلاحی قرار بود، ساعت 21:30 آغاز شود، اما تا ساعت 21:40 هنوز درهای سالن بسته بودند و درنهایت هم ساعت از 22 گذشته بود که این اجرا آغاز شد و تا 23:30 تداوم یافت.
مازیار فلاحی هم شب علاقه‌مندانش را طوری رقم زد که مسوولان انتظامات سالن، شب دشواری را به‌دلیل تعداد تذکر دادن‌ها سپری کردند. فلاحی نیز مانند اجرای ساعاتی قبل سیروان خسروی مخاطبانش را تشویق می‌کرد که با او همصدا شوند و اگر در پایان کنسرت موسیقی پاپ هم مانند مسابقه فوتبال درصد‌ها اعلام می‌شد، در این اجرا اگر تماشاگران بیشتر نخوانده بودند، در رتبه کمتر از خواننده کنسرت قرار نمی‌گرفتند. البته فلاحی علت این امر را کسالت و سرماخوردگی خودش اعلام کرد.
یکی دیگر از نکات مورد توجه در این اجرا، تاکید و تشویق نوازنده نابینا و آکاردئون‌نواز گروه بود که پس از تاکید فلاحی و ابراز توجه مخاطبان، در سخنانی در توصیف خواننده گروه گفت: وقتی کلام و موسیقی با هم تلاقی پیدا می‌کنند، نقطه پایان عالم ماده است و همه ما یکی می‌شویم. علاوه بر تشویق چندباره این نوازنده نابینا، چند نفر از حاضران در سالن دو بار پلاکاردی را در ابراز علاقه به خواننده محبوبشان به نمایش گذاشتند. مازیار فلاحی که در این شب قطعه‌هایی قدیمی را اجرا و مانند برخی دیگر از حاضران در جشنواره موسیقی فجر به آلبوم در دست انتشارش اشاره داشت، در بخشی از برنامه به حضور حسن ریاحی - دبیر جشنواره موسیقی فجر- اشاره و از حاضران درخواست کرد که به تشویق او بپردازند. اما شاید غیرمتعارف‌ترین رویداد اجرای یادشده، تشکر فلاحی از حضور یک قهرمان کیک‌بوکسینگ در سالن بود که او را به‌عنوان مربی خود معرفی کرد و در ادامه به شکل‌گیری سبکی جدید در رشته هنرهای رزمی در ایران اشاره و اعلام کرد که خود او نیز به‌عنوان عضو شورای عالی فدراسیون این رشته ورزشی معرفی شده است. فلاحی همچنین تاکید کرد که توضیح بیشتر را درباره تاسیس و فعالیت این رشته ورزشی جدید در کنسرت‌های بعدی به اطلاع مخاطبانش خواهد رساند.