بازیگری که آواز خواند!

همان «قلاده‌های طلا» برای هفت پشتم بس است

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در آستانه‌ اجرای کنسرت نمایش موزیکال «قحطی‌نور» تاکید کرد: این اثر هنری را با پول دستمزدم از «قلاده‌های طلا» اجرا نمی‌کنم. به گزارش ایسنا، امین حیایی که قرار است از۳ اسفندماه این کنسرت نمایشی را در تالار وحدت به صحنه ببرد با بیش از ۵۰ دقیقه تاخیر دیروز در جمع اهالی رسانه حاضر شد و توضیحاتی درباره‌ این اثر هنری ارائه کرد و در بخشی از این نشست به آواز خوانی هم پرداخت و درباره حمایت ارگان‌های خاص از اجرای این نمایش گفت: «خیلی از ارگان‌ها می‌خواستند از ما حمایت کنند اما همان فیلم «قلاده‌های طلا» که بازی کردم برای هفت پشتم بس است.»

بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» متذکر شد: جزو جوانانی بودم که اعتقاد و ایمانمان کامل نبود بنابراین این نوع ناآگاهی‌ها باعث می‌شد اسیر هوای نفس شویم اما در ۲۲ سالگی بعد از فوت خواهرم بر اثر سرطان به خود آمدم و حس تنهایی و عذاب وجدان شدیدی در من شکل گرفت، فکر می‌کردم شاید این اتفاقات به دلیل اشتباهاتی است که داشته‌ام.

این بازیگر سینما در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره داستان نمایشش پرداخت و گفت: در این داستان دنبال پیامی از نور بودم. در همان زمان آناهیتا قنبری شعری را برای همسرم آماده کرد و دیدم که چقدر با داستان ما مرتبط است و آن را برای نمایشم انتخاب کردم.

امین حیایی سپس به خواندن این شعر پرداخت اما چون قطعه‌ای از آن را فراموش کرده بود گفت: این شعر را با آواز می‌توانم بخوانم.

بعد شروع کرد به آواز خواندن. در ادامه نشست رسانه‌ای کنسرت نمایش «قحطی‌نور»، امین حیایی با بیان اینکه این نمایش را با هزینه شخصی خودش آماده اجرا می‌کند، افزود: ۹ ماه با بودجه شخصی خودم این کار را به اینجا رساندم چون ما می‌خواهیم پیام صلح را به جهانیان برسانیم و امیدوارم با حمایت‌هایی که قول داده‌اند از ما انجام دهند، بتوانیم نمایش را در کشورهای مختلف به صحنه ببریم و پیام صلح را به همه جهان برسانیم. این بازیگر متذکر شد: با پول «قلاده‌های طلا» نمایشم را آماده نکرده‌ام، دستمزد من در آن فیلم صد میلیون تومان بود که آن را خرج زندگی‌ام کردم. من فقط بازیگر آن فیلم بودم، آن فیلم نویسنده و کارگردان داشت اگر انتقادی هست متوجه آنهاست. حیایی درباره قیمت بلیت این کنسرت نمایشی گفت: قیمت بلیت‌مان بین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان است چون می‌خواستیم طوری باشد که همه بیایند و نمایش ما را ببینند مخصوصا آنهایی که آرامش ندارند و از خدا دور شده‌اند.، قرار است این اثر از سوم تا ۱۶ اسفند ماه در تالار وحدت به صحنه برود‌.