12 سینماگر خواستار نمایش «زندگی مشترک ...» شدند

تعدادی از سینماگران با امضای نامه‌ای از شمقدری و عباسیان خواستند که امکان نمایش «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را در برج میلاد فراهم کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۲ سینماگر در نامه‌ای به رییس سازمان سینمایی و دبیر سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر خواستار نمایش فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی در کاخ جشنواره شدند.

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای شمقدری

جناب آقای عباسیان

با سلام

از شما تقاضا داریم با احترام به سینمای ایران فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی را در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به معرض نمایش اهالی کاخ جشنواره بگذارید.

مانی حقیقی، مازیار میری، عزیزالله حمیدنژاد، امیرشهاب رضویان، فردین صاحب زمانی، رضا عطاران، فریدون جیرانی، مهدی کرم‌پور، پرویز شیخ طادی، محمدعلی باشه آهنگر، رضا درمیشیان، محسن امیریوسفی.

پیش از این تعداد زیادی از منتقدان و اهالی رسانه نیز در نامه‌ای به عباسیان دبیر جشنواره خواستار نمایش این فیلم در یک سانس در برج میلاد برای اهالی رسانه شده بودند.

همچنین با توجه به نامه‌ای که تهیه‌کننده اثر در اختیار خبرگزاری مهر گذاشته بود، جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی نیز با نمایش فیلم در جشنواره مخالف نیست.