«سلوکی» و «کیانفر» مجریان اختتامیه بخش بین‌الملل

«محمد سلوکی» و «نگین کیانفر» مجریان اختتامیه بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر هستند. «یزدان عشیری» (مدیر روابط عمومی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر) در گفت‌وگو با فارس گفت: امشب از ساعت ۱۹ مراسم اختتامیه بخش بین‌الملل سی‌و یکمین جشنواره فیلم فجر، جام جهان نما و سینما سعادت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای این برنامه امشب بر عهده «محمد سلوکی» است و «نگین کیانفر» نیز به عنوان مجری مکمل و مسلط بر زبان انگلیسی در این مراسم سلوکی را همراهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم برگزیدگان بخش‌های سینمای بین الملل شامل جام جهان نما و سینما سعادت جایزه بیرق طلایی (جایزه ویژه شهید مصطفی عقاد) به برگزیدگان اهدا خواهد شد. وی افزود: این مراسم با حضور فیلمسازان خارجی حاضر در جشنواره و هیات داوران بخش بین‌الملل شامل فیلیپ بایون از کشور لهستان، رودریگوپلا از اوروگوئه، ماکوتو شینازاکی از ژاپن و گریش کاسارابالی از هند برگزار خواهد شد. همچنین جوایز بخش سینما سعادت با حضور رشید فرچیو از تونس، سیدعلی حیدر رضوی از بنگلادش اهدا خواهد شد. عشیری اظهارکرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۴۰ پژوهشگر کنفرانس هالیوودیسم هم در بخش اختتامیه جشنواره فجر حضور دارند. این در حالی است که نمایندگان و رایزنان فرهنگی کشورهای دارای فیلم نیز در این مراسم حضور خواهند یافت.