در روزهای گذشته پیامک‌هایی با هدف تخریب جشنواره فیلم فجر به مسوولان نظام و اهالی رسانه ارسال می‌شود که سرمنشا این پیام‌ها مشخص نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از چند روز گذشته پیامک هایی برای تخریب سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به طور گسترده برای مسوولان نظام ارسال شده است.

اطلاعات تکمیلی حاکی از آن است که این پیامک‌ها به ویژه برای مقامات دولتی از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

این پیامک‌ها که سعی در ناکارآمد نشان دادن جشنواره دارند، به مسائلی چون پوستر یکی از بخش‌های جنبی جشنواره اشاره داشته است که البته این اشاره به غلط بوده و جزئیات آن متوجه هیچ یک از پوسترهای امسال جشنواره نیست. این مساله همچنین باعث شد که همان منبع ناشناس در پیامک دیگری خبر خود را اصلاح کند. منشا این پیامک‌ها در حال حاضر ناشناس است، ولی دبیرخانه جشنواره در حال پیگیری مساله از مجاری قانونی است.

جالب اینجاست که روز قبل یکی از خبرگزاری‌ها با مشاهده این پیامک، به سرعت نسبت به انتشار پیامکی این خبر مبادرت ورزید که با توضیح روابط عمومی جشنواره، مسوولان خبرگزاری متوجه اشتباه خود شدند.

این پیامک‌ها با عنوان «روزنگر» با هدف تخریب و زیر سوال بردن اقدامات این دوره از جشنواره برای مسوولان ارشد نظام و برخی اهالی رسانه ارسال می‌شود.

این پیامک‌ها و همچنین ایمیل‌هایی برای تخریب جشنواره پیش از آغاز این رویداد ملی نیز ارسال می‌شد که در فاصله‌ای قطع شد، ولی از دو روز گذشته بار دیگر رونق گرفته است!